שיעורים פרטיים באנגלית למבוגרים

לקביעת פגישת ייעוץ ללא עלות
השאירו פרטים ונחזור אליכם

מורה פרטית לאנגלית מדוברת

כישורי אנגלית טובים באים לידי ביטוי בראש ובראשונה ביכולת לנהל שיחה. עם אנגלית מדוברת ברמה גבוהה תהיו מלאים בביטחון לנהל שיחות עם דוברי אנגלית שפת אם. אם אתם מבקשים ללמוד לדבר אנגלית עליכם למקד את החיפושים שלכם במורים עם התמחות באנגלית מדוברת. רונית ארזי היא מורה לאנגלית עסקית שמתמחה באנגלית מדוברת. שיטת הלימוד של רונית ארזי מוכיחה את עצמה בתוצאות מהירות והמלצות של תלמידים. אם אתם מחפשים מורה פרטית לאנגלית מדוברת שמשקיעה בכל תלמיד ומבינה את הקשר בין התדמית העסקית לבין כישורי האנגלית – חייגו עכשיו אל רונית ארזי.

מורה פרטית לאנגלית מדוברת למתחילים

לימודי אנגלית מדוברת מתאימים למתחילים וגם למתקדמים. תכנית לימוד אישית מורכבת בעבור כל תלמיד יחד עם אוצר מילים. בשפה האנגלית כמו בכל שפה אחרת קיימות כ-1,000 מילים שנחשבות למדוברות ביותר, אם תדעו לשלוט בהן תצליחו לנהל שיחות (גם עסקיות) ללא חשש. הרחבה תמידית של אוצר המילים חיונית לשיפור יכולות האנגלית.

מי צריך ללמוד אנגלית מדוברת?

אם ניסיתם לנהל שיחה באנגלית וגיליתם שאנכם מצליחים לבטא את עצמכם כראוי – זה הזמן לפנות אל מורה פרטית לאנגלית מדוברת. שיעורי אנגלית מדוברת אפשר יהיה למקד בניהול שיחות עסקיות, ניהול משא ומתן, ניהול שיחות במסיבות קוקטייל, ניהול שיחות חולין, ניהול יחסים חברתיים. ציינו בפני המורה את הסיבות שהביאו אתכם לפנות ללימודי אנגלית מדוברת ותכנית הלימודים תורכב בהתאם.

איך משפרים כישורי אנגלית מדוברת?

עבודה קבועה עם מורה פרטית לאנגלית מדוברת תבנה בעבורכם תכנית לשיפור מהיר של כישורי השפה. על מנת להתקדם במהירות האפשרית אל עבר היעדים שלכם חשוב לשלב התנסות מעשית בחיי היומיום. הקפידו להקיף את עצמכם באנגלית מדוברת באמצעות האזנה להרצאות, צפייה בסדרות באנגלית, קריאת מאמרים וניהול שיחות עם דוברי אנגלית. עשו מאמץ להתחיל לחשוב באנגלית ולשלב את המילים החדשות שאתם לומדים בשיחות ועבודה שוטפת.

איזו שיטת לימוד מתאימה לי?

לימודי שפה חדשה דורשים שימוש בכמה טכניקות זיכרון ואתם נדרשים לזהות את הטכניקות היעילות ביותר בעבורכם. מחפשים מורה מנוסה לאנגלית שיודעת לזהות  במהרה את נקודות החוזק שלכם? חייגו עכשיו אל רונית ארזי לתיאום שיעור ניסיון ובניית תכנית לימודים אפקטיבית.

מורה פרטית לאנגלית מדוברת

בניגוד לעבר, היום הצעירים קולטים את השפה האנגלית די בקלות בזכות המדיה החברתית. לעומת זאת, נחוצים שיעורים פרטיים באנגלית למבוגרים שמתקשים להדביק את הקצב שבו נכנסת האנגלית לכל תחום בחיינו. מכיוון שהאינטרנט הפך לחלק כל כך חשוב בכל ההתנהלות שלנו, כולל מגע עם רשויות ממשלה, רונית ארזי מציעה לכם שיעורים פרטיים בשיטה ממוקדת שמסייעת לכם ללמוד אנגלית בקלות ובמהירות לצרכים השונים שלכם. זוהי שיטה שמבטיחה לכם הישגים ויכולת להתנהל בשפה זו בעל פה וגם בכתב למטרותיכם.

כיצד עוזרים שיעורים פרטיים באנגלית למבוגרים?

  • שיעורים פרטיים באנגלית מיועדים למי שזקוקים לקצב אישי אחר מאשר בכיתה, וזה קשור בעיקר למבוגרים שיכולת הלמידה שלהם אטית יותר. מצד שני, הם גם זקוקים להשלמות מסוימות ולכן שיעורים פרטיים בעזרת רונית ארזי יהיו הדרך הטובה ביותר לאתר את הפערים בשפה ולהשלים אותם בצורה ממוקדת ויעילה.
  • עצמאותם של אנשים בהתנהלות באינטרנט ובכלל חשובה מאוד ולכן האפשרות של שיעורים פרטיים באנגלית למבוגרים עוזרת. כך יוכלו גם להיות עצמאיים ולבצע את כל הפעולות הנדרשות באפליקציות ובאתרים השונים, גם של בנקים וגם של משרדי ממשלה, משום שלאט לאט זוהי הצורה היחידה שבה נקבל שירות בעתיד.
  • ידע באנגלית מעשיר את העולם התרבותי שלכם בספרות וביצירות קולנוע וטלוויזיה שכדאי מאוד להבין בשפת המקור.
  • מי שאוהב נסיעות לחו"ל ורוצה להיות בטוח שהוא מצליח להבין את כל מה שנאמר לו, את כל החוזים והתנאים של השירותים שהוא רוכש, אנגלית טובה תבטיח שלא יהיו טעויות ושתוכלו להגיע לכל המקומות שתרצו ולקבל את כל מה ששילמתם עליו.
  • אנגלית חשובה גם למי שרוצה לנהל שיחות עם חברים בחו"ל או עם בני משפחה שאינם מדברים עברית, וזה עוזר להם לשמור על קשר טוב.

שיעורים פרטיים באנגלית למבוגרים – ללמוד מהטובים ביותר

מורה פרטית לאנגלית שיש לה גם סבלנות למבוגרים היא מורה שיודעת להעביר להם את כל הידע בשפה זו, מבלי להתקדם מהר מדי. חשוב מאוד שהמורה שלכם תהיה קשובה אליכם כדי שלא תתביישו לשאול אותה על כל מה שלא הבנתם. כך תוכלו לוודא שהאנגלית שלכם משתפרת באמת ואתם מפיקים את המרב מהשיעורים.

מורה פרטית לאנגלית מדוברת

 

שיעורים פרטיים באנגלית למבוגרים – למה לכל אחד כדאי לקחת אותם?

בעולם שבו קל כל כך לתקשר עם אנשים מכל מקום בכדור הארץ, שיעורים פרטיים באנגלית למבוגרים הם כבר לא בגדר פריבילגיה. כל מי שמרגיש שהאנגלית שלו זקוקה לשיפור, ה בהבנה, הן בכתיבה או בדיבור, יכול לקחת שיעורים פרטיים, לשפר את האנגלית שבפיו ולהרגיש הרבה יותר ביטחון עצמי. אבל לפני שעושים זאת, חשוב לבחור במורה הנכון, כזה שיוכל להבין אילו נקודות זקוקות לשיפור ולעבוד עליהן עם התלמיד. כך בדיוק מלמדת רונית ארזי, מורה פרטית לאנגלית עם ניסיון במגוון של שיטות לימוד וצרכים שונים כגון אנגלית עסקית, אנגלית לאקדמאים, שיפור הדיבור וההגייה ועוד.

  • כי הם מרחיבים את האופקים: כאשר אתם משפרים את האנגלית שלכם, נפתח לפניכם עולם שלם של ספרים, אתרי אינטרנט ותוכניות זרות שלא ניתן למצוא בעברית. אתם כבר לא חייבים להסתפק רק במה שמישהו החליט ששווה לתרגם אותו…
  • כי אנגלית היא שפה בין לאומית: אנגלית היא השפה השולטת בעולם ואנשים ממדינות זרות מתקשרים זה עם זה באמצעותה בעולם הווירטואלי וגם בעולם הממשי. לכן, אנגלית תעזור לכם מאוד כאשר אתם נוסעים לחופשה או צריכים לתקשר עם גופים רשמיים במדינות זרות, אפילו אם זו רק בדיקה בשדה התעופה…
  • כי היא יכולה להזניק את הקריירה שלכם: אין היום כמעט חברה או ארגון שלפחות חלק מהפעילות שלו לא מתקיימת באנגלית. זו לא תמיד דרישת חובה, אבל אין ספק שידיעת אנגלית ברמה טובה היא כיום שער כניסה להרבה מאוד משרות ותפקידים בכירים במשק.

שיעורים פרטיים באנגלית למבוגרים עם רונית ארזי – הניסיון מדבר בעד עצמו

רונית ארזי הגיעה מעולם הייעוץ התדמיתי, אך מהר מאוד הבינה שידיעת השפה האנגלית היא חלק בלתי נפרד מבניית התדמית העסקית והיום שיעורי פרטיים באנגלית למבוגרים הפכו לתחום העיסוק העיקרי שלה. רונית מביאה את הניסיון הרב ובכך היא יכולה לא רק להתאים את עצמה לכל תלמיד, אלא גם להעניק ערך מוסף בדמות תרגול יכולות הפרזנטציה ועמידה מול קהל דובר אנגלית.

שיעור פרטי באנגלית למבוגרים

אמנם רצוי ללמוד שפה זרה בגיל צעיר, אך לא תמיד נסיבות החיים מאפשרות זאת. עם זאת, נדגיש שגם אם אתם אנשים מבוגרים שמנהלים קריירות מוצלחות אך אינם יודעים אנגלית, יש מה לעשות בנידון! שיעורים פרטיים באנגלית למבוגרים הם הבחירה הנכונה, אז למה שלא תפנו אלי, רונית ארזי, עוד היום? אני מחזיקה בניסיון רב בתחום זה ואם יש משהו שלמדתי הוא שכל אחד, ללא יוצא מן הכלל, יכול ללמוד ולדעת אנגלית.

למה שיעורים פרטיים באנגלית למבוגרים הם בחירה נכונה?

כשמדברים על שיטת לימוד כמו שיעורים פרטיים באנגלית למבוגרים, הכוונה היא למעשה לשיטה שיש לה מספר יתרונות בולטים:

  • האווירה נעימה.
  • השיעור מתאים מבחינת הקצב לתלמיד.
  • השיעור מתאים למטרה שלשמה התלמיד החליט ללמוד.
  • השיעור מתקיים ביום ובשעה שנוחים לתלמיד.

לכן, בין אם אתם אנשים עסוקים שלא יכולים להתאים את עצמכם לשעות מסוימות של קורס אנגלית ובין אם אתם רוצים ללמוד באופן אישי יותר – שיעורים פרטיים הם הפתרון הנכון עבורכם. אם כל מה שרציתם הוא לדעת אנגלית עסקית כדי להרגיש יותר בנוח כשאתם נמצאים בסיטואציה רלוונטית, דעו שזה אפשרי. לימודי אנגלית עסקית הם לימודים ממוקדים ומהירים, כך שאחרי כמה שיעורים בודדים תתחילו להרגיש את השיפור ואת השינוי הנפלא.

ללמוד עם מורה מנוסה

שמי רונית ארזי ואני מלמדת אנגלית באופן פרטי למעלה מעשר שנים. לכן, אין זה משנה לי אם אתם רופאים, עורכי דין או שאתם עוסקים בכל תחום אחר, כי בכל מקרה אנגלית עסקית היא משהו שאוכל ללמד אתכם בקלות. ידיעת השפה האנגלית תשפיע לא רק על הקריירה שלכם בצורה ישירה אלא גם על הביטחון העצמי שלכם, אז למה שתוותרו על כך? התקשרו אלי עוד היום למספר: 054-8044999, ספרו לי למה אתם רוצים ללמוד אנגלית ומה המטרה שלכם. בהתאם לכך אוכל ללמד אתכם, במסגרת שיעורים פרטיים, אנגלית בכל רמה שתרצו, כי אני מאמינה שכולם יכולים לדעת אנגלית וליהנות מכך.


שאלות נפוצות:

האם לימוד אנגלית למבוגרים שונה מלימוד אנגלית בגיל צעיר?

כמובן, בגיל מאוחר יותר קשה לקלוט שפות חדשות. לכן יש להיעזר במורה מקצועית לצורך לימוד שפה בגילאים האלו, המורה תדע להעביר את חוקי הדקדוק ולימוד אוצר המילים בצורה יעילה גם בגיל מבוגר.

האם לימוד אנגלית בגיל מבוגר היא דבר יעיל?

כמובן ששפה נקלטת בקלות יותר בגילאים צעירים יותר, אך לפעמים בגילאים מבוגרים חוסר ידיעת השפה האנגלית עוצרת אותנו מלהתקדם במישור העסקי או בפרטי. אמנם פחות קל למבוגרים ללמוד אנגלית, אך בעזרת מורה מקצועי זה בהחלט אפשרי.

איפה ניתן לקבל שיעורים פרטיים ללימוד אנגלית בגילאי מבוגרים באזור במרכז?

אם גם אתם מעוניינים להרחיב את השפות אותן אתם דוברים, בין אם זה לצורך אישי או לצרכי עבודה – פנו עוד היום לרונית ארזי, מורה מקצועית ללימוד אנגלית בעלת כ-10 שנות ניסיון.

שיעורים פרטיים באנגלית למבוגרים
מאמרים
אנגלית עסקית למתקדמים

לימודי אנגלית עסקית למתקדמים מיועדים במיוחד לאנשים שכבר מכירים את רזי השפה האנגלית, חוו אותה וכעת מבקשים לרכוש כלים נוספים

קרא עוד »
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support