איך האנגלית העסקית שלכם?

לקביעת פגישת ייעוץ ללא עלות
השאירו פרטים ונחזור אליכם

איך האנגלית העסקית שלכם?

ישראל היא מעצמה עסקית, ואנשי ונשות העסקים שלנו עושים חיל בכל העולם. אחד היתרונות המובהקים של הקהילה העסקית בישראל היא ההתמצאות בשפה האנגלית. כולנו למדנו אנגלית בבית הספר, הקשבנו לה בטלוויזיה ודיברנו אותה בטיולים שלנו אחרי הצבא. אך אנשי ונשות עסקים רבים עדיין מרגישים חסרי ביטחון כשהם נדרשים לשוחח באנגלית. מה הסיבות לכך – והאם זה מוצדק?

אנגלית עסקית: שפה שמצריכה ביטחון

רוב אנשי ונשות העסקים בישראל ניחנים באנגלית עסקית ברמה גבוהה. אך למרות זאת, רבים מהם מתקשים ליישם את יכולותיהם בשטח, וחשים שאינם מסוגלים להתנהל כראוי בעולם העסקי הבינלאומי. להלן מספר טיפים שעשויים לסייע:

  • המבטא לא קובע: בבואם לדבר אנגלית, אנשי עסקים ישראלים רבים מודעים למבטא הישראלי שלהם. הם אינם אוהבים אותו וחוששים שבני שיחם אינם מבינים אותם. אך מבטא הוא דבר טבעי, ולא צריך לחשוש ממנו. לכל אדם שמדבר בשפה שאינו שפת אמו יעשה זאת עם מבטא. אנשי העסקים עמם אתם מדברים יודעים שאתם ישראלים – ולכן מודעים לכך שאתם מדברים עם מבטא. אל תתנו לעובדה זו לעכב אתכם. תהיו מי שאתם.
  • אוצר מילים: לאנשי עסקים רבים יש אוצר מילים רחב באנגלית. אך רחב ככל שיהיה, אוצר מילים זה חייב להתאים לתחום העיסוק הספציפי. למעשה, ניתן להתנהל ביעילות גם עם אוצר מילים מצומצם – כל עוד יודעים את כל המילים והביטויים החשובים לתחום העיסוק. אם אתם עובדים בפיננסים, בהיי-טק, ברפואה, בעריכת דין או בכל תחום אחר – הכירו היטב את הביטויים בהם תידרשו להשתמש במסגרת השיחה שלכם באנגלית.
  • ביטחון: אנגלית עסקית היא מקור לחוסר ביטחון אצל אנשי ונשות עסקים רבים בישראל, כולל הבכירים ביותר. כידוע, חוסר ביטחון מחבל בביצוע, וגורם לנו להתבלבל, לגמגם ולא להיות במיטבנו. במרבית המקרים, תחושת חוסר הביטחון אינה מוצדקת. ניתן לוותר עליה – ואפילו די בקלות.

היסודות של אנגלית עסקית נבונה

רוצים ללמוד לדבר אנגלית מבלי להיות מודעים למבטא? רוצים להתאים את אוצר המילים באנגלית לתחום העיסוק הנוכחי שלכם? מעוניינים לעבוד על הביטחון העצמי באנגלית? מרכיבים אלו הם היסודות של התנהלות נבונה במרחב העסקי הבינלאומי. איך עושים זאת? באמצעות למידה ותרגול, כמובן. הגעתם למקום הנכון.

לימודי אנגלית עסקית
מאמרים
תהליך ייחודי

כמורה פרטית לאנגלית עסקית, הערך המוסף הגדול ביותר שלי הוא התהליך הייחודי שפיתחתי, שמוביל פעם אחר פעם לתוצאות משביעות רצון.

קרא עוד »
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support