רוצים ללמוד אנגלית עסקית בקלי קלות?

לקביעת פגישת ייעוץ ללא עלות
השאירו פרטים ונחזור אליכם

שליטה באנגלית העסקית עשויה להוות מקפצה משמעותית של ממש בהצלחותיכם בשוק העסקים הבינלאומי. מעוניינים ללמוד אך חוששים שלא תצלחו זאת? למידת אנגלית בקלי קלות הינה אפשרית בהחלט ומורה כמו רונית ארזי מוכיחה זאת. רונית, מורה לאנגלית עסקית מדוברת ויועצת תדמית ותרבות עסקית, מקנה את מיומנויות השפה לתלמידיה בתהליך למידה ייחודי ומותאם.

לומדים לדבר אנגלית עסקית בקלי קלות

לכל תחום מקצועי ישנה נגזרת שפה ייעודית, מעין מילון מונחים המנחה ומכווין את העוסקים בתחום ליצירת קשר ולהעברת מסרים ביעילות ובזריזות. אנגלית עסקית הינה דוגמה מצוינת לכך – באמצעותה אנשי עסקים מכל קצות העולם מתקשרים ויוצרים שיתופי פעולה עסקיים. ובדיוק מסיבה זו, ישנה חשיבות רבה לרכישת המיומנות הזו בכדי להתקדם ולהתפתח גם מחוץ לגבולות ארצנו הקטנה. למידת אנגלית עסקית בקלי קלות נדמית כמעשה בלתי אפשרי, אך ההפך הוא הנכון. כלומר –

  • מסגרת שיעורים פרטית – האופן הטוב ביותר לרכוש מיומנות, יכולת או שפה היא במסגרת פרטית. כלומר, אחת הסיבות להיווצרותו של הקושי הוא החשש מפני סביבה מתוחה, עוינת ותחרותית. סביבה פרטית מוציאה את ההיבט הזה מן השורש ומאפשרת לתלמידים ללמוד בסביבה אינטימית, נעימה, נינוחה ופחות מאיימת. כך ניתן לתקשר באופן מוצלח יותר עם המורה או המנחה.
  • סביבה קבוצתית מצומצמת – גם לפן החברתי ישנה השפעה. סביבה קבוצתית גדולה מדי עשויה לגרום לתלמידים אחדים ללכת לאיבוד. לעומת זאת, סביבה מצומצמת יותר מאפשרת לתלמידים לעבד את המידע ולהתנסות ביצירת תקשורת הלכה למעשה.
  • התמקדות בפן העסקי – רכישת השפה האנגלית העסקית שמה דגש גם על היבטים עסקיים נוספים, כגון הצגה עצמית, ניהול משא ומתן ותקשורת עסקית מוצלחת. כלומר, בקורס האנגלית תלמדו לא רק שפה, אלא תעשירו את המיומנויות הקיימות שלכם ותלמדו כיצד למתג עצמכם כראוי.

מדברים ביזנס

שליטה בשפה מהווה אמצעי תקשורת והעברת מסרים. כלומר, כדי שאני ואתה או את נוכל לתקשר כראוי, על שנינו להבין את דקויות השפה, את הלך הרוח ואת המוסכמות החברתיות. בתקשורת העסקית, אלו מקבלים חשיבות נוספת, שכן אמצעי התקשורת נהיה לייצוגי ופורמלי יותר. לכן, בלמידת קורס האנגלית תלמדו כיצד לממש את יעדיכם העסקיים כראוי תוך שימת דגש על העולם העסקי בשפה האנגלית.

מאמרים
דיבור באנגלית עסקית

לכל שפה יש שלושה רבדים עיקריים: הקריאה, הכתיבה והדיבור. ככל שעוסקים בדיבור באנגלית עסקית, הרי ברור שלא הכתיבה או הקריאה

קרא עוד »
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support