בחן את עצמך באנגלית עסקית

לקביעת פגישת ייעוץ ללא עלות
השאירו פרטים ונחזור אליכם

מבחנים עצמיים עשויים להיות פעולה מעניינת ומהנה מאוד. ישנם סוגים שונים של מבחנים שניתן לעשות באינטרנט וללמוד על עצמכם דברים שונים. לדוגמה, בחן את עצמך באנגלית עסקית יכולה לאפשר לכם להבין מה רמת הידיעה שלכם בשפה האנגלית ולהחליט האם אתם מעוניינים לשפר אותה ולהגיע לרמות גבוהות יותר של דיבור, הבנה, קריאה וכתיבה. רונית ארזי היא מורה מוסמכת שמביאה אתה שפע של ניסיון בעולם העסקים. היא תוכל לסייע לכם לצלוח ראיון עבודה בשפה האנגלית, לייצר שותפויות שונות ולצוד הזדמנויות בעלות פוטנציאל עסקי מובהק.

בחן את עצמך באנגלית עסקית – מה זה אומר?

ישנם מבחנים אישיים באנגלית שניתן לעבור בבית, מול המחשב. את המבחנים הללו עורכים אנשים מנוסים והשאלות בהם מותאמות בדרך כלל לרמה בסיסית או בינונית. אם עברתם מבחן כזה בהצלחה, אתם יכולים ללא ספק לבדוק איך תוכלו לשפר את השפה עוד יותר. לידיעת השפה אין כמעט גבולות ותמיד ניתן ללמוד משהו חדש שלא ידעתם לפני כן.

האנגלית עסקית משלבת ביטויים, פתגמים, מונחים עסקיים וכלכליים ועוד הרבה נושאים חשובים. תארו לכם שהמילה עומדת לכם על קצה הלשון ואתם כלל לא מסוגלים לבטא אותה. זהו אירוע מביך שעשוי לחסל מאמצים של שיחה שלמה ולחבל במטרות והיעדים שלכם. כדי שכל זה לא יתרחש מומלץ לבחון את עצמכם באנגלית עסקית ולשפר אותה על ידי שיעורים פרטיים וממוקדים.

במטוס, ברכבת ואפילו בתור לרופא

את השותף העסקי הבא שלכם אתם עשויים לפגוש בכל מקום. אין לזה חוקים של ממש וזה עשוי להיות גם במהלך היום יום ולאו דווקא בערב התרמה יוקרתי או בפתיחה של תערוכה חדשה. על כן, כדאי להיות מוכן תמיד כך שתוכלו לשלוף את הידע שלכם בדיוק ברגע הנכון ולהרשים את מי שנמצא מולכם.

שימוש באנגלית בסיסית היא אולי מהנה, אך במקרים רבים לא תקדם אתכם אל המטרה ותשאיר אתכם מאחור. כדאי גם לעבוד על המבטא, אך לא מומלץ להתאמץ יתר על המידה. זאת משום שיש צורך  לשמור על אותנטיות (מבטא ישראלי עשוי להיות מלא חן במקרים שונים).

אנגלית בקלי קלות
מאמרים
אנגלית בקלי קלות

אנגלית בקלי קלות עם שיעורים פרטיים אחד על אחד אנגלית בקלי קלות – כמעט מדי יום אני נתקלת באנשי עסקים

קרא עוד »
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support