לימודי אנגלית עסקית בתל אביב

לקביעת פגישת ייעוץ ללא עלות
השאירו פרטים ונחזור אליכם

מרכז העסקים הבינלאומי שהלך ונוסד באזור גוש דן מבטיח מגעים עם כל העולם בתחומי העסקים. לימודי אנגלית עסקית בתל אביב הפכו, אם כך, לצורך די חיוני למי שלא למד לדבר בקודים המוסכמים של העולם הזה. רונית ארזי, שבאה מתחום של לימודי שפות ואנגלית עסקית בשילוב עם שיפור התדמית למי שנחוץ לו, מציעה לכם את השפה והתרבות העסקית בשיעורים יסודיים ומעמיקים, שיעורים שנתפרים לפי רמתכם והצרכים של החברה שלכם. הלימודים מתאימים לכל מי שרוצה לנהל משא ומתן ומגעים עם חברות וגופים בחו"ל, והם מומלצים במיוחד.

מדוע נחוצים לימודי אנגלית עסקית בתל אביב?

  • תקשורת מתוחכמת ומלוטשת יותר היא התוצאה הראשונה והעיקרית של כל מי שמתחיל לימודי אנגלית עסקית. הצורך של הישראלים לעדן וללטש את השליטה שלהם באנגלית חיוני מאוד משום שאנחנו מתרגמים את השפה הישירה שלנו מבלי להבין לפעמים את הקודים התרבותיים שנהוגים בעולם העסקים הבינלאומי.
  • מי שיש לו כלים לנהל משא ומתן ועסקאות שונות מגיע לתוצאות טובות יותר. אין זה מספיק לסגור עסקה ולמכור, עדיף הרבה יותר לסגור עסקה בדיוק בתנאים שאותם רציתם ושמקדמים אתכם בהרבה. ללא דקויות השליטה בשפה העסקית יקשה עליכם להגיע להישגים משמעותיים כאלה.
  • נטוורקינג ומינגלינג הם לא פחות חשובים בעולם העבודה. אנשים נמדדים בעולם הזה גם ביכולות האישיות והחברתיות שלהם, במיוחד כאשר הם בחברה שבה חשובים הגינונים האלה מאוד. כאשר אתם מתארחים או מארחים נהוג גם לצאת לפעמים לבילויים או לכינוסים שבהם מקובל לנהל שיחות חולין שונות, אנגלית עסקית שמלמדת רונית ארזי על כל הרבדים שלה מאפשרת לכם לעשות זאת בלי מבוכה ושתיקות מעיקות.

מורה ללימוד שפות זרות נמדדת בניסיון ובידע 

אם יש לכם מורה ללימוד שפות זרות שיכולה להציג בפניכם את הניסיון והידע הרלוונטיים גם לעולם העסקים וגם לעולם השפות הזרות והעסקיות, הרי זה השילוב שמחפשים בדרך כלל. יש צורך בידע מהותי ומעשי של מי שמכיר את התחום הזה גם כדי לדעת איך לנהל שיחה וגם כדי לתת לכם את הכלים המיוחדים לכם כדי להגיע למטרות שאותן סימנתם לעצמכם

לימודי אנגלית עסקית בתל אביב: איך תדעו שאתם במקום טוב?

לימודי אנגלית עסקית בתל אביב הפכו לשירות נחשק בקרב מי שמתגורר בה ואפילו למי שגר בערים השכנות כגון רמת גן, הוד השרון, הרצליה, פ"ת וגבעתיים. אחת הסיבות לכך היא שגם אם תל אביב היא לא עיר הבירה של ישראל, הרי שהיא עדיין מהווה את המרכז העסקי והכלכלה שלה. כמורה פרטית, רונית ארזי יכולה להציע את מה שרבים אחרים בעיר אינם יכולים: לימודי אנגלית באיכות גבוהה בפורמט של אחד על אחד או בקבוצות קטנות. כך תוכלו לממש את הפוטנציאל המלא שלכם ולצאת עם כישורי אנגלית שיעזרו לכם להתנהל בעולם העסקי של היום.

  • האם יש בלימודים התאמה אישית לכל תלמיד? בניגוד לשיעורי אנגלית בתיכון או אפילו קורסים לתגבור אנגלית עבור ילדים ונוער, כאשר אתם לומדים אנגלית עסקית, חשוב שתהיה כימיה ביניכם לבין המורה. לא כל אחד מגיע עם אותה רמה מהבית, ולכן המורה חייב להיות סבלני וקשוב.
  • אווירה: מעבר לכימיה והרושם הראשוני שנוצר, האם אתם מרגישים שהלימודים מתנהלים באווירה טובה ובלי לחץ, או שאולי ישנה תחושה שהשעון שולט בעניינים? סביבת לימוד שלא נעים להיות בא לא תביא לתוצאות הרצויות.
  • האם יש בשיעורים את כל הדגשים שאתם צריכים? לדוגמה, תרגול בדיבור ובכתיבה, מיקוד באוצר המילים שרלוונטי למקצוע שלכם, טיפים לעמידה מול קהל וכו'.
  • האם יש תכנית שיעורים מסודרת? אם מספר השיעורים שאתם יכולים לקחת מוגבל חייבת להיות אפשרות ליצירה של מערך לימודים מסודר. מערך שכזה יוכל להביא אתכם מנקודת ההתחלה לנקודה שאליה אתם רוצים להגיע מבחינת הכישורים הרצויים ומבלי לחרוג ממסגרת הזמן שקבעתם לעצמכם.

רונית ארזי – ללמוד בצורה חכמה

בסופו של דבר, אם אתם מחפשים לימודי אנגלית עסקית בתל אביב, אבל משהו מעבר לשיעור פרונטלי עם לוח וגיר, רונית ארזי תוכל להציע לכם ללמוד בצורה חווייתית ומהנה. ניתן גם למקד את השיעורים במטרות ספציפיות כמו למשל כתיבת עבודת דוקטורט, הרצאה חשובה באנגלית, מסע עסקים חשוב וכו'. בזכות רונית תוכלו להרגיש שהלימודים הם מתנה של ממש.


לימוד אנגלית עסקית בתל אביב

אינכם מעוניינים להרגיש חוסר ביטחון כשמבקשים מכם לדבר באנגלית בעבודה? חולמים להגיש מועמדות למשרה בחברה גלובאלית אך אינכם יודעים אנגלית – וחוששים שזה ימנע מכם להתקבל לעבודה? לימודי אנגלית עסקית בתל אביב הם הפתרון הנכון עבורכם. אצלי, רונית ארזי, תוכלו ללמוד אנגלית עסקית בשיטה שבאמת מתאימה לכם, מה שיוביל לכך שמהר מאוד המצב ישתנה, הביטחון העצמי שלכם ישתפר ותוכלו לדבר אנגלית בלי "לשבור שיניים".

למה לא כדאי לוותר על לימודי אנגלית עסקית בתל אביב?

אין לוותר על לימודי אנגלית עסקית בתל אביב, שכן גם אם כל החיים לא ידעתם אנגלית – צאו מנקודת הנחה שאתם כן יכולים ללמוד את השפה הזאת. אם תדעו אנגלית עסקית, תראו שכל החוויה שלכם בעבודה תשתנה לטובה והתחושה שלכם תהיה נעימה יותר. תוכלו:

  • לנהל שיחת חולין נימוסית עם השכן שלכם בטיסה
  • לדבר על כל נושא שבעולם במסיבות קוקטייל יוקרתיות
  • להעביר ביקורת על מאמר או טור שקראתם בעיתון מקצועי
  • לבנות מצגות ולהעביר הרצאות באנגלית
  • לכתוב מיילים ולהתנסח בצורה רהוטה

האופן שבו אתם מדברים הוא האופן שבו אתם מציגים את עצמכם ואת הארגון שבו אתם עומדים. לכן, אם יש באפשרותכם לעשות זאת בצורה טובה יותר על ידי כך שתשפרו את רמת האנגלית שלכם, למה לחשוב פעמיים?

תוצאות מהירות

חשבתם שללמוד אנגלית עסקית זה תהליך ארוך ואינסופי? הייתם בטוחים שתירשמו ללימודים ורק בעוד שנה תתחילו להרגיש בשיפור? איתי אתם יכולים להיות בטוחים שהחוויה תהיה אחרת. קוראים לי רונית ארזי ואני עוסקת בלימוד אנגלית עסקית מזה כעשר שנים. אני מגיעה עם ניסיון רב ועם אמונה פשוטה וברורה: כל אחד יכול ללמוד אנגלית. אני מתאימה את שיטת הלימוד לתלמיד שמולו אני יושבת ובצורה כזאת מגדילה את סיכויי ההצלחה והתוצאות מדברות בעד עצמן. התקשרו אלי עוד היום למספר: 054-8044999 ובואו ללמוד אנגלית באווירה נעימה, כי גם לכם מגיע להרגיש בנוח כשהשותפים העסקיים שלכם מגיעים מחו"ל!


קורס אנגלית עסקית בתל אביב

אנגלית עסקית אינה שפה נוספת שטרם התוודעתם אליה, אלא נגזרת מאותה השפה הנהוגה בעיקר בעולם העסקים בשוק הבינלאומי. אם אתם מעוניינים "להעלות" את הרמה העסקית שלכם ולהצליח גם מעבר לים, קורס אנגלית עסקית בתל אביב יקנה לכם את הכלים והמיומנויות כדי שתוכלו לנהל עסקים כראוי ובמקצועיות גם מחוץ לגזרה הארץ ישראלית. רונית ארזי, מורה לאנגלית עסקית, מוכיחה שניתן ללמוד אנגלית עסקית בקלי קלות.

כיצד נערך קורס אנגלית עסקית בתל אביב?

בבתי הספר ובאקדמיה לרוב נערכים שיעורי אנגלית. מערך השיעור בדרך כלל זהה – המורה נדרשת להעביר את תכנית הלימודים המצופה ממנה מתחילת הקורס או הסמסטר ועד לסופו. כלומר, על התלמידים לדבוק בקצב של השיעור ולא להפך. מאידך, קורס אנגלית עסקית בתל אביב נערך במסגרת שיעור פרטי.

בשיעור הפרטי, תכנית הלימודים מותאמת עבור התלמיד באופן ייחודי וייעודי. כלומר, בהתאם לצרכיו, לרמתו וליעדיו. ובהרחבה –

  • בודקים את רמתו של התלמיד – ראשית, מבוצעת הערכה בהקשר לשליטתו של התלמיד בשפה האנגלית במטרה להתאים את רמת השיעור וקצב ההתקדמות.
  • בוחנים את מטרותיו של התלמיד – במטרה למקד את תכנית הלימודים ולשים את הדגש על התכנים הרצויים, יש להבין מהם יעדיו של התלמיד. כלומר, האם הוא נדרש ללמוד אנגלית עסקית בכדי למכור כראוי, כדי לנהל משא ומתן, כדי לשלוט בכתיבה אנגלית עסקית-רשמית וכן הלאה.

הסביבה הפרטית בה מתבצע השיעור מאפשרת לכל תלמיד, גם לביישנים יותר בחבורה, להרגיש בנוח לקחת חלק פעיל בשיעור. בכדי ללמוד שפה כראוי, יש ללמוד את ההיבטים התיאורטיים וכן המעשיים שלה. לכן, יש לתרגל את התכנים, בין אם מדובר באנגלית כתובה ובין אם מדובר באנגלית מדוברת.

סביבת למידה קבוצתית מצומצמת ואינטימית תאפשר לשפר את מיומנויות התקשורת הבין-אישית תוך תרגול החומר הנלמד בשיעור ויצירת שיח לוגי הולם.

מתמקדים בביזנס

קורס האנגלית העסקית שם דגש גם על היבטים עסקיים, כגון מיתוג וייצוג עצמי, יצירת משא ומתן וכן יכולות שכנוע ויצירת תקשורת בינאישית. כלומר, מלבד הפן השפתי, תוכלו לייעל ולשכלל את מיומנויותיכם העסקיות באמצעות למידה ממקור ראשון אשר עסקה בייעוץ תדמית עסקית.


לימודי אנגלית עסקית בתל אביב בקלות

אחת השאלות המעניינות ביותר היא האם לימודי אנגלית עסקית בתל אביב הם מורכבים, או שמא לימודי אנגלית הם פשוטים וקלים? אם כן, חשוב להבין כי לימודי אנגלית יכולים להיות מאתגרים – אך הם יכולים להיות גם קלים מאוד. אז מה יוצר את ההבדל אתם בוודאי רוצים לדעת? אם כן, עליכם להבין שככל שהמורה שלכם יהיה ברמה יותר גבוהה כך תצליחו יותר בלימודי האנגלית שלכם. לכן יש משמעות אדירה לשאלה איזה מורה אתם לוקחים ללימודי האנגלית. למידע נוסף, פנו אל רונית ארזי.

לימודי אנגלית עסקית בתל אביב – מה היתרון של ידיעת אנגלית?

אז מדוע כל כך חשוב להירשם אל לימודי אנגלית עסקית בתל אביב, מדוע כל כך חשוב לדעת אנגלית? חשוב להבין כי כיום אנגלית נוכחת בחיינו בצורה עצומה. זו לא רק השאלה האם נסתדר כאשר אנו נוסעים לחו"ל, זה נוגע גם לשאלה באיזה עבודה אנו עובדים. עליכם לדעת כי עבודה אשר דורשת ידיעה באנגלית, היא עבודה אשר מכניסה הרבה יותר כסף – ולכן כדאי לדעת אנגלית. אם אתם רוצים להשתלב במגזר ההייטק או במגזר הביוטכנולוגיה ועוד מגזרים רבים במשק, אתם חייבים לדעת אנגלית עסקית – וזאת אפשר ללמוד מהר מאוד, ואין ספק כי זוהי השקעה מנצחת.

ללמוד אנגלית – ביעילות, בקלות וללא בעיה

כל מי ששוקל האם ללמוד אנגלית עסקית מגיע בסופו של דבר אל רונית ארזי. זאת מכיוון שאם תשאלו את המומחים בתחום לימודי האנגלית, תגלו כי רונית ארזי היא שם דבר בתחום לימודי האנגלית. אם ברצונכם ללמוד אנגלית בצורה הטובה ביותר שיש, הכתובת היחידה שלכם צריכה להיות רונית ארזי. רונית רואה בכל תלמיד שלה עולם ומלואו, והיא תעשה הכול בכדי להקנות לו אנגלית עסקית ברמה גבוהה. הניסיון של רונית מאפשר לה לבנות תכנית לימודים מותאמת אישית לתלמיד, ומבטיחה כי אתם תדעו אנגלית בצורה הטובה ביותר שיש. לכן פנו אל רונית ארזי בשביל לימודי אנגלית עסקית ולא תתחרטו על כך לעולם.


שאלות נפוצות:

מדוע חשוב לדעת אנגלית עסקית כאשר גרים בתל אביב?

תל אביב ידועה כעיר תיירותית, אליה מגיעות המון משלחות עסקיות ואנשי עסקים מרחבי העולם. ידיעת השפה האנגלית ברמה גבוהה מאפשרת לכם לתקשר עם אותם מבקרים ויכולה לזמן לכם הזדמנויות שלא ציפיתם להן

מה היתרונות בידיעת השפה האנגלית?

אנגלית היא השפה המדוברת ביותר בעולם, ידיעתה ברמה גבוהה יכולה לפתוח עבורכם דלתות לעולם העסקים הבינלאומי ולזמן לכם אופציות עסקיות מעניינות.

למה ללמוד אנגלית עסקית אצל רונית ארזי?

רונית היא מורה מקצועית לאנגלית בעלת ניסיון רב, הניסיון שלה מקנה לה את האפשרות לבנות לכל תלמיד תכנית מותאמת אישית לקצב שלו על מנת להגיע לתוצאות הטובות ביותר.

מאמרים
לימוד אנגלית מדוברת

הדיבור הוא אמצעי תקשורת עתיק ביותר. עוד לפני שהתחילו לכתוב, תקשרו בני האדם בעזרת הדיבור ורק בהמשך החלו לעשות שימוש

קרא עוד »
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support