לימוד אוצר מילים באנגלית 

לקביעת פגישת ייעוץ ללא עלות
השאירו פרטים ונחזור אליכם

השפה האנגלית מכילה כ-170,000 מילים שונות אשר משמשות את דוברי השפה. כל שפה מורכבת ממילים, כאשר אחד המדדים להבנת השפה הוא הכרה של כמה שיותר מילים. לימוד אוצר מילים באנגלית הוא בעל חשיבות מכרעת בכלל ובעולם העסקים בפרט. ידיעת השפה על בוריה היא ללא ספק יתרון משמעותי ומהווה פתח להצלחה בעסקים. רונית ארזי היא מורה מוסמכת לאנגלית שמגיעה מעולם העסקים, עובדה זו הופכת אותה לבעלת יכולת גבוהה בקידום של בעלי עסקים במטרות שהגדירו לעצמם.

לימוד אוצר מילים באנגלית – מה השיטה?

ישנן כמה שיטות לימוד אוצר מילים באנגלית ולא כל שיטה מתאימה לכל אחד. נושא לימוד האנגלית נחקר רבות ובסופו של דבר פותחו מנגנונים שהביאו להצלחה גדולה בקרב הלומדים:

  • ניתן ללמוד אוצר מילים באופן עצמאי בבית בזמן הפנוי. זוהי שיטה לא מהירה ודי נינוחה אך ספק אם היא תביא לתוצאות שלהן קיוויתם, שכן אינכם מקבלים משוב ממורה מקצועי.
  • לימוד על ידי מורה פרטי הוא מומלץ וישנם מורים פרטיים רבים שמציעים לימוד אנגלית בבית.
  • ישנן תוכנות מחשב שונות ללימוד אנגלית, חלקן טובות יותר וחלקן פחות אפקטיביות. היתרון הוא בקביעת הזמן ללימודים, החיסרון הוא שאין עם מי לדבר, וכידוע אתם צריכים לפתח את כושר הדיבור, בייחוד אם ברצונכם לרכוש את רזי האנגלית העסקית.
  • פגישה עם אנשים דוברי אנגלית היא דרך נפלאה ללמידת השפה כמו גם להכיר אנשים חדשים על הדרך.

שינון ועוד שינון

על מנת לזכור מילים חדשות באנגלית יש לשנן אותן שוב ושוב. בנוסף לכך, ניתן להשתמש בהן במשפטים שאתם ממציאים לעצמיכם, להכניס את המילים החדשות למשפטים ועוד. אוצר מילים מעיד על אינטליגנציה, הבנה וידע. אמת, ניתן לתאר מילה אחת בכמה משפטים פשוטים, אך אם אוצר המילים שלכם דליל, לא תוכלו ליצור את הרושם הנכון על הלקוחות העסקיים.

להרצות באנגלית

הרצאות בכל שפה חייבות להתבצע בשפה קולחת, ציורית ומעניינת. כל מי שישב אי פעם בהרצאה שהועברה באנגלית, ידע להעריך תיאורים בשפה מתאימה, הומור ורגש. גם לטון יש תפקיד חשוב בדיון ולכן כדאי מאוד להכיר כמה שיותר מילים ולהבין את המשמעות האמתית שלהן. מילים הן הדרך שלנו לבטא את רצוננו האמיתי ולכן חשוב להכיר כמה שיותר מהן.

לימודי אנגלית עסקית
מאמרים
תהליך ייחודי

כמורה פרטית לאנגלית עסקית, הערך המוסף הגדול ביותר שלי הוא התהליך הייחודי שפיתחתי, שמוביל פעם אחר פעם לתוצאות משביעות רצון.

קרא עוד »
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support