לימוד אנגלית למתקדמים 

לקביעת פגישת ייעוץ ללא עלות
השאירו פרטים ונחזור אליכם

השפה האנגלית אינה מפסיקה להתפתח. המילים משתכללות ומקבלות משמעויות אחרות ותמיד ניתן לשפר את הדיבור, הקריאה והכתיבה שלנו. אם אתם כבר שולטים בשפה ברמה זו או אחרת אין זה אומר שלא תוכלו לשפר אותה אפילו יותר. לימוד אנגלית למתקדמים מתבצע על ידי מורה מוסמכת לאנגלית, היודעת ומכירה את השפה האנגלית על כל רבדיה. רונית ארזי היא מורה לאנגלית אשר מצוידת ברזומה עשיר שמגיע מעולם העסקים. הניסיון הרב שלה מספק את האפשרות להתקדם במהירות ולהתמקד בדיוק בבעיות העיקריות מבלי לבזבז זמן.

לימוד אנגלית למתקדמים – מה זה נותן לכם?

שפה קולחת ועשירה היא כמו נהר שזורם ללא הפרעה וכובש את יעדיו. הנהר מתגבר על כל המכשולים בדיוק כמו איש העסקים שצריך להביע דעה, לשקף נושא או להעביר מסר תקיף. שפה מתקדמת הינה כלי משמעותי שמקדם כל אדם בתחומים רבים. ידיעת השפה מביאה איתה גם שפע של בטחון עצמי שמקרין לסביבה ומושך אנשים שנמצאים מסביבכם.

קצב ההתקדמות בתחום כמו לימוד אנגלית למתקדמים מותאם לרמה שלכם, אך בשיטת לימוד מתאימה הוא יהפוך למהיר מאוד ואפילו אתם תתפלאו כמה מהר תוכלו לשפר את הביטחון העצמי ואת השפה שלכם. כבר בפגישות הראשונות שלכם בפורומים עסקיים תרגישו בהבדל ותצאו בהרגשה שמכשולים רבים הוסרו וכעת ניתן לשעוט אל עבר היעדים החשובים לכם. יותר ויותר אנשי עסקים משקיעים בשיפור השפה האנגלית בידיעה שיש לה תפקיד חשוב בקידום של העסקים שלהם ברחבי העולם.

מתקדמים מהר ובטוח

כאשר אתם יודעים מה אתם רוצים להגיד וגם מצליחים לבטא את זה בצורה הטובה ביותר, מתעוררת בכם ההבנה שאין דבר שיכול לעמוד בדרככם. כל מי שהצליח אי פעם במבחן כלשהו וקיבל ציון גבוה הסתובב במשך כמה ימים בגב זקוף ובתחושה של הצלחה. על מנת להגיע לרמת דיבור נאותה כדאי לפנות אל מורה פרטי בעל ניסיון רב בתחום ועדיף אחד שהגיע מעולם העסקים.

אמנם ישנם מורים טובים רבים שלא התנסו בעולם העסקים, מאידך הם לא תמיד יוכלו לשקף לכם מצבים אמיתיים בהם תזדקקו בדחיפות לאוצר מילים עשיר, ניסוח מדויק ושימוש בתרבות דיבור שתתאים לסיטואציה.

לימודי אנגלית עסקית
אנגלית בקלי קלות
מאמרים
אנגלית בקלי קלות

אנגלית בקלי קלות עם שיעורים פרטיים אחד על אחד אנגלית בקלי קלות – כמעט מדי יום אני נתקלת באנשי עסקים

קרא עוד »
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support