לימוד אנגלית מדוברת למבוגרים

לקביעת פגישת ייעוץ ללא עלות
השאירו פרטים ונחזור אליכם

תמיד ניתן ללמוד תחום חדש ואין זה משנה בני כמה אתם, היכן אתם גרים ומה המקצוע שלכם. לימוד אנגלית מדוברת למבוגרים היא אפשרות שבהחלט באה בחשבון ואפילו מומלצת לאנשים אשר נמצאים בתוך עולם העסקים או שוקלים להיכנס אליו בעתיד. גם אנשים מבוגרים יחסית יכולים ללמוד שפה חדשה, שכן הם בעלי נטייה לשמר את השפה שאותה הם מכירים מצעירותם. השפה המדוברת עשויה להיות זרה להם אך אין כל סיבה שהם לא יכירו גם את סגנון הדיבור הזה. רונית ארזי מלמדת תלמידים מכל הגילאים ללא פשרות ומאפשרת את רכישת השפה על ידי מבוגרים שרוצים להתערות בעולם העסקים.

לימוד אנגלית מדוברת למבוגרים – מתי אפשר ללמוד?

היות שמדובר בלימודי פנאי, ניתן להניח שאפשר ללמוד בשעות הערב, בבקרים פנויים או בכל זמן מתאים אחר. ההתקדמות מותנית כמובן בהשקעה, אך לא לכולם יש תמיד זמן וסבלנות ללמוד. השיטה הטובה ביותר היא לתרגל לאחר כל שיעור את מה שלמדתם במקום הטבעי ביותר כמו הסלון הביתי או הגינה הפרטית הקטנה שלכם. כמו כן, כדאי לנצל כל הזדמנות כדי לדבר עם אנשים זרים או מכרים השולטים באנגלית מדוברת.

השפה המדוברת חשובה בדיוק כמו כל הנושאים האחרים שכדאי לדעת:

  • הדקדוק – כמובן שללא זמנים נכונים, הטיות גוף, שייכות וכדומה לא ניתן להתנהל בשפה האנגלית. ניתן ללמוד את הדקדוק בד בבד עם דיבור וכך לתרגל ולהתקדם.
  • אוצר מילים – ככל שאוצר המילים הוא רחב יותר, כך ניתן יהיה להסביר את עצמכם טוב יותר, להביע רגש, להתבטא ולהרשים את הסובבים.
  • שימוש במילים מיותרות או לא מתאימות עלול לגרום להפסד של לקוח. כדאי להתנסות כמה שיותר ולא לפספס אף הזדמנות בדיבור ולמידה.

גם בפנסיה

פרישה לגמלאות היא פתח להזדמנויות רבות שלא היו לכם בחיים שלפני המעבר. כעת תוכלו להעשיר את עולמכם הפנימי וללמוד דברים חדשים בתחומים שתמיד רציתם להכיר. לימוד השפה האנגלית על רבדיה השונים הוא רעיון מצוין, פרקטי ופשוט לביצוע. אמנם יתכן שבתחילה הכול יראה לכם מאיים ולא מובן, אך לאט לאט תצברו הצלחות ותראו כיצד הביטחון העצמי שלכם עולה ונוסק לגבהים. וכמו שנהוג לומר Better Late than Never.

באתר תוכלו למצוא מידע נוסף אודות מורה פרטית לאנגלית מדוברת.

מאמרים
לימוד אנגלית עסקית

גם אנשים שאינם נוסעים לחו"ל במסגרת רילוקיישן אך נדרשים להתכתב ולדבר עם גורמים עסקיים ורשמיים בחו"ל מכירים את בעיית השפה

קרא עוד »
לימודי אנגלית עסקית
מאמרים
לימוד אנגלית למתקדמים 

השפה האנגלית אינה מפסיקה להתפתח. המילים משתכללות ומקבלות משמעויות אחרות ותמיד ניתן לשפר את הדיבור, הקריאה והכתיבה שלנו. אם אתם

קרא עוד »
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support