לימוד אנגלית מדוברת

לקביעת פגישת ייעוץ ללא עלות
השאירו פרטים ונחזור אליכם

הדיבור הוא אמצעי תקשורת עתיק ביותר. עוד לפני שהתחילו לכתוב, תקשרו בני האדם בעזרת הדיבור ורק בהמשך החלו לעשות שימוש בטכניקות כתיבה שונות. כיום את המילים הכתובות הרשמיות ניתן למצוא במילון. לימוד אנגלית מדוברת מתבסס על ביטויים שהתפתחו עם הזמן והפכו לנכסי צאן ברזל בתחומים שונים בתעשייה, בבידור, השעות הפנאי ובעסקים. מורה איכותי לאנגלית ידע לשלב ביטויים, מילים וניבים אשר אמנם לא נמצאים במילון אך כל איש עסקים יבין אותם. רונית ארזי היא מורה מוסמכת לאנגלית שהגיע מעולם העסקים וזהו גם אחד היתרונות החשובים שלה.

לימוד אנגלית מדוברת – מצילה אתכם ברגעים החשובים

בעת פגישה עם אנשים ממדינות זרות, כל אחד מכיר את הרגע הזה שבו משתרר שקט ואף אחד לא יודע מה לעשות או לומר, ואז משום מקום מגיעה התשובה בצורת מילה או משפט באנגלית ששובר את הקרח (בהנחה שהדובר אכן שולט בשפה האנגלית). הידיעה מה להגיד ומתי, ועוד בשפה זרה, היא נכס ששמור למצליחנים בלבד, מדובר בניסיון רב שנים בדרך כלל שכרוך בלמידת שפת הגוף, הבנה של אנשים וצפייה בהרגלים שונים. לא תמיד השפה הגבוהה היא הפתרון הנכון למצב ולעיתים ניתן לרדת אל העם ולנקוט בדיבור זורם, עממי ומתאים יותר.

הכול כמובן תלוי בפורום שבו אתם נמצאים, ולא תמיד יתאים השימוש בשפה מדוברת. אך במקרים רבים היכולת לעבור מסוג אחד של דיבור למשנהו עשויה להיות כלי מצוין לניווט במפגשים חשובים, יצירת קשרים ועוד.

ללמוד בדרכים שונות

ניתן ללמוד אנגלית מדוברת על ידי שימוש במחשב. היתרון הוא באפשרות לשלוט בקצב ההתקדמות. החיסרון הוא בצורך במשמעת עצמית שלא לכל אחד יש. תרגול בסביבה שהיא טבעית עם תלמידים נוספים ומורה מאפשרת לכם לדבר באופן חופשי בהנאה, להכיר אנשים חדשים ולשפר באופן משמעותי את הביטחון העצמי שלכם בקרב אנשים אחרים. יתרון נוסף הוא המוטיבציה שעולה כאשר אתם מקבלים שבחים מחבריכם לקבוצה.

ניתן לשפר את האנגלית שלכם גם באמצעות יציאה לטיולים בחו"ל. מדובר בדרך מהנה במיוחד, אך לשם כך עליכם להתמיד ולדבר עם אנשים רק באנגלית. כך אתם יכולים לגלות כי ברגע שאין ברירה אלא לדבר באנגלית, תרגול השפה נהיה הכרחי והשיפור ברמה יגיע בצורה טבעית.

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support