ללמוד אנגלית בקלות

לקביעת פגישת ייעוץ ללא עלות
השאירו פרטים ונחזור אליכם

ישראלים רבים עשויים למצוא עצמם חוששים מהרגע המביך שבו ייאלצו לתקשר עם תייר או עם תושב מדינה זרה בשפה האנגלית. אמנם, רובנו למדנו את האנגלית בבית הספר, אך עדיין נותרנו עם פער משמעותי ביצירת התקשורת. לכן, האפשרות ללמוד אנגלית בקלות בוודאי תשמח את כל אלו שנאלצים לחרוק ולשבור שיניים בשיחה. רונית ארזי, יועצת תדמית ותרבות עסקית ומורה ללימוד אנגלית מדוברת, תלווה אתכם בתהליך למידה אישי, מותאם ומעצים שבסופו תוכלו לשלוט באנגלית כראוי.

ללמוד אנגלית בקלות זה ייתכן ואפשרי

רכישת שפה תמיד נדמית לנו כתהליך קשה עד בלתי אפשרי, בייחוד כאשר אנחנו עברנו את גילאי העשרה. רונית ארזי מוכיחה לנו שניתן בהחלט ללמוד אנגלית בקלות. כך תעשו זאת –

  • מבררים את הצורך – המשותף לכל הנרשמים לקורס האנגלית הוא אמנם הצורך ללמוד את השפה, אך מעבר לכך, לכל אחד מהנרשמים עשויה להיות מטרה שונה. ייתכן שאחת מעוניינת ללמוד למכור טוב יותר, אחר מעוניין להציג פרזנטציות טוב יותר ואילו אחרת דווקא מעוניינת ללמוד לנהל משא ומתן. באמצעות בירור הצרכים, ניתן יהיה למקד את מבנה תוכן הקורס כדי ליצור תהליך מותאם באופן אישי לכל תלמיד ותלמידה.
  • מעריכים את הרמה – כדי לדעת על מה יש לשים דגש בתהליך הלמידה, ראשית כל יש צורך להעריך את רמת השליטה באנגלית.
  • בונים תכנית למידה מותאמת – רק לאחר בחינת שני הגורמים הללו, ניתן לבנות תכנית למידה מותאמת כדי שהתלמיד יוכל למצות את הפוטנציאל הטמון בו ולהשיג את יעדיו תוך התחשבות במגבלות הזמן.

חשיבות המסגרת האינטימית

מסגרת השיעורים הפרטיים מהווה יתרון מובהק בתהליך הלמידה. ראשית, מדובר בסביבת למידה אינטימית, פורה ונינוחה. תלמידים רבים זקוקים ליחס אישי, אחרת הם "הולכים לאיבוד" בכיתה. סביבה פרטית ואינטימית כזו תאפשר לכל תלמיד לבלוט, להשתתף בשיעור ולקחת בו חלק פעיל מבלי לחשוש מאי-נעימות.

בנוסף, המסגרת הפרטית שבה לומדים בצורת אחד על אחד, או בכיתה המורכבת מקבוצת למידה מצומצמת תורמת ליישום חומר הלמידה הלכה למעשה. רבות דובר על יתרונות הלמידה השיתופית שבה תלמידים יוצרים יחסי-גומלין הדדיים ומעבדים את המידע תוך יצירת שיח לוגי. פרט להישגים הלימודיים, הסביבה החברתית תאפשר לתרגל את החומר וכן לשפר את התקשורת הבין-אישית.

אנגלית בקלי קלות
מאמרים
אנגלית בקלי קלות

אנגלית בקלי קלות עם שיעורים פרטיים אחד על אחד אנגלית בקלי קלות – כמעט מדי יום אני נתקלת באנשי עסקים

קרא עוד »
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support