ללמוד לדבר אנגלית עסקית

לקביעת פגישת ייעוץ ללא עלות
השאירו פרטים ונחזור אליכם

לשפה ישנה חשיבות רבה – היא מאפשרת לנו לתקשר אחד עם השני ולהעביר מסרים זה לזה. בכדי לתקשר אחד עם השני כראוי, ישנו צורך להבין את רזי ודקויות השפה. איש העסקים הישראלי שירכוש את מיומנות האנגלית העסקית, יוכל לשלוט במילון המונחים הייעודי וליצור עסקים בעולם העסקים הבינלאומי. רונית ארזי, מורה לאנגלית עסקית מדוברת, מתמחה בהקניית מיומנויות השפה בתהליך למידה ייעודי.

ללמוד לדבר אנגלית עסקית במקצועיות

אנגלית עסקית אינה שפה נפרדת, אלא מילון מונחים ייעודי שבו עושים שימוש בשוק העסקים הבינלאומי. האפשרות ללמוד לדבר אנגלית עסקית הינה הכרחית לכל המעוניין להעביר את מסריו כראוי לאנשי עסקים, עמיתים ולקוחות ממדינות זרות וכן להבין את מסריהם בעצמו. כלומר, היכולת לתקשר הינה הגורם הראשוני והמשמעותי לתחילתה של תקשורת עסקית. תהליך הלמידה מתבצע באופן זה –

  • הערכת רמה באנגלית – בשלב זה בודקים את רמת הידע שלכם באנגלית בכדי להתאים כראוי את תכנית הקורס.
  • בירור מטרות ויעדים – בשלב זה מעריכים את הצורך שלכם, כלומר מהם המטרות והיעדים שאתם מעוניינים להפיק בכדי לדעת על מה יש לשים דגש בקורס.
  • בונים תכנית לימודים מותאמת – תכנית לימודים מותאמת באופן אישי היא התכנית האפקטיבית והיעילה ביותר ללמידה, שכן היא ממוקדת עבורכם.

תהליך הלמידה הייחודי של רונית ארזי שם דגש על שיפור הביטחון העצמי בשפה האנגלית. כלומר, כשאיננו חשים בטוחים, אנו מונעים מתוך חרדה וחשש ולא ממצים את מיטב היכולות שלנו. לכן, העלאת הביטחון העצמי תורמת רבות הן לתהליך הלמידה והן נגזרת ממנו – באמצעות תהליך הלמידה, תחושו בטוחים ביכולותיכם לתקשר כראוי.

מממשים את היעדים העסקיים

האנגלית, השפה המדוברת ביותר בעולם, הינה השפה העיקרית בתחומים רבים וביניהם, רפואה, אקדמיה, טכנולוגיה, עסקים ועוד. לכן, אם אתם מעוניינים להגדיל את תפוצתכם העסקית אל מעבר לגבולות כחול-לבן, חשוב שתוכלו לשלוט בדקויות השפה. תקשורת מדוברת ותקשורת כתובה במדינות אחרות לרוב מושפעת מתרבות רשמית יותר ולכן יש צורך ללמוד גם את מחוות הנימוס המצופים בעת יצירת תקשורת בין-לאומית. קורס האנגלית יאפשר לכם לתקשר באנגלית בהלימה עם הכללים החברתיים.

מאמרים
אנגלית מדוברת

כל ילד לומד אנגלית בבית הספר, ועדיין ישראלים רבים מתקשים לנהל שיחה שוטפת באנגלית כשהם נדרשים להציג מוצר חדש בפני

קרא עוד »
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support