מדוע מומלץ לקחת מורה פרטית על מנת ללמוד אנגלית עסקית?

לקביעת פגישת ייעוץ ללא עלות
השאירו פרטים ונחזור אליכם

הצורך ללמוד את השפה העסקית המקובלת בעולם העבודה הבינלאומי שאנחנו נהנים מפירותיו מחייב לימודי אנגלית עסקית עם מורה פרטית שנותנת לכם את כל הקשב ותשומת הלב. זוהי הדרך המועדפת על רבים לטפל ברמת השפה שלהם מבלי להתעכב יותר מדי. כדי להתאים את האנגלית שלכם לרמה ולצרכים שלכם, רונית ארזי הכינה תכניות לימוד לשיעורים פרטיים של אנגלית עסקית עם היבט תדמיתי שיכולה לקדם אתכם עוד יותר. מומלץ מאוד גם לאנשים שדוברים אנגלית טובה ללמוד את הביטויים השגורים בפיהם של אנשי עסקים כדי לוודא שהם מדברים באותה שפה.

יתרונות אנגלית עסקית מורה פרטית שמלמדת אתכם אחד על אחד

  • ישראלים רבים מתביישים לדבר ליד אחרים משום שאנגלית נחשבת לשפה שכולם מדברים. אם ידעו שאינכם שולטים בשפה זה עלול להציק ולא יניח לכם ללמוד ולתרגל. לכן, מורה פרטית שמלמדת אתכם באופן אישי ומתקדמת יחד אתכם היא השיטה הטובה ביותר להבטיח שאכן תרכשו את הכלים העסקיים הללו בתנאים האופטימליים.
  • תקשורת היא דבר חשוב וכשאינכם יודעים כיצד לפענח את הסימנים שאתם מקבלים מהשותפים שלכם, או כשהשפה שלהם מתוחכמת ועדינה מדי לאוזן הישראלית, רק לימודי אנגלית עסקית יעזרו לכם. זה מביך מאוד לא להבין כשאומרים לכם לא ואתם עדיין ממשיכים להסתער על המטרה, ולהפך, לא להבין שכבר הסכימו לעסקה ואתם עדיין מתמקחים.
  • לכל אחד יש צרכים שונים ודגשים משלו לגבי מה שהוא צריך ללמוד בשפה העסקית. אנגלית עסקית מורה פרטית תוכל להתאים לכם את הכלים בדיוק למטרות שלכם. תלמדו את הביטויים שחסרים לכם כדי להשלים את המטלות שלכם.
  • לימוד פרטי הוא ממוקד יותר ויכול לתת לכם את הזמן ואת היסודות הכי חשובים בדרך לשליטה בכל הדקויות.

מורה פרטית עם ניסיון והיכרות עם עולם העסקים

כאשר יש לכם מורה פרטית שיש לה גם ניסיון רב בעולם העסקי, גם את הידע, השליטה וההיכרות העמוקה עם עולם העסקים בשפות זרות, כל מה שנותר לכם הוא לבדוק את לוח הזמנים שלכם ולקבוע שיעורים שמקפיצים את רמת האנגלית שלכם. בדרך זו תוכלו לשפר גם את התדמית שלכם בישראל ובעולם כולו. הליטוש הרב ייראה בבירור.

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support