מורה פרטית לאנגלית עסקית

לקביעת פגישת ייעוץ ללא עלות
השאירו פרטים ונחזור אליכם

אנשים רבים מתביישים ללמוד שפה זרה בכיתה עם אנשים נוספים, ובמיוחד אנגלית שנחשבת לשפה שרבים שולטים בה. בדיוק בגלל זה מורה פרטית לאנגלית עסקית יכולה למנוע מכם את המבוכה שכרוכה בכך, ועוד תרוויחו התקדמות מהירה ולימודים יסודיים שמותאמים בדיוק לרמה שלכם. זה בדיוק מה שמציעה לכם רונית ארזי, מורה לשפות זרות שיש לה גם ניסיון וידע עמוק בעולם העסקים, שילוב מצוין שמבטיח לכם את כל הכלים שנחוצים לכם כדי להצליח שם בניהול עסקאות ומגעים בין לאומיים. כל זאת, בכיתה פרטית ובמעקב אישי.

למה להיעזר בשירותי מורה פרטית לאנגלית עסקית?

  • כדי להתקדם מהר יותר בלימודים ידוע שמורה פרטית שעוקבת אישית אחר הרמה וההתקדמות שלכם היא יעילה יותר מאשר לימודים בכיתה רגילה. בצורה כזאת אתם עולים על כל הנקודות של הידע שחסר לכם ומשלימים אותן בקלות וביעילות. זה נכון עוד יותר כאשר מדובר בלימודי שפה שיכולים לתת לכם כלים לעולם העסקים או לכל שליחות שאליה אתם יוצאים.
  • התאמה מושלמת לצרכים שלכם שיכולים להיות שונים מאשר של האחרים. אם יש מישהו שזקוק לסגירת עסקה בתחום האופנה זה שונה ממי שיוצא לשליחות ציבורית וזקוק לידע שונה לגמרי. במובן הזה מורה פרטית לאנגלית עסקית מציעה לכם תכנית לימודים שמתאימה לכם מבלי לבזבז זמן על ידע שאינו נחוץ לכם. הלימודים יעילים, חסכניים ומספקים יותר.
  • תקשורת טובה יותר באנגלית עסקית היא תקשורת של מי שמבין את כל הדקויות של השפה המלוטשת הזאת. לישראלים שגדלו כאן קשה לפעמים להבין זאת ולכן במקרים רבים יש לתרגם את המונחים הישראליים השונים למונחים מעודנים ומתוחכמים יותר כדי להבין את עומק השוני בין המנטליות המקומית לבינלאומית.
  • הישגים רבים יותר מובטחים לכל מי ששולט בשפה שבה הוא מצליח לפענח את שותפיו לעסקים ולענות להם על כל הצרכים שלהם.

ידע וניסיון הם המפתח

המפתח למורה טובה לשפות זרות הם הידע והניסיון הנחוצים לה. כאשר אתם מוצאים מי שגם מכירה את עולם העסקים וגם מציגה ידע ברמת שפת אם לא רק של השפה אלא גם של התרבות, זוהי מורה שתצליח להעביר זאת גם אליכם.

מורה פרטית ללימוד אנגלית עסקית

 

מורה פרטית ללימוד אנגלית עסקית

דווקא האנשים המוצלחים והמתקדמים ביותר מוצאים משום מה את עצמם נבוכים כאשר הם צריכים ללמוד גינונים עסקיים וכיצד לשפר את תדמיתם בעיני עמיתים מחו"ל. להם מיועדת מורה פרטית ללימוד אנגלית עסקית, כאשר מובילה את השיעורים ומנהלת את תכנית הלימודים רונית ארזי, מורה ששולטת בכמה שפות ונוסף על כך גם ידע על יצירת תדמית נכונה לעסקים. אין ולו איש עסקים אחד שלא מבין את חשיבות השפה העסקית ככלי עבודה לקידום עצמי וגם לקידום של החברה שלו, ולכן כל שיעור שתוכלו לקחת בנושא זה יעזור לכם לשפר את ביצועי החברה שלכם.

מורה פרטית ללימוד אנגלית עסקית מציעה לכם מגוון יתרונות

  • שליטה ברזי השפה אינה רק מליצה כי אם הבטחה ממומשת. כאשר אתם נפגשים עם אנשי עסקים אתם מרגישים מגושמים משום שברור לכם שאי אפשר לתרגם אחד לאחד את השפה העברית, אלא שיש למצוא את הביטויים המתאימים לתרבות שלהם. זהו הרגע שבו כדאי לכם למצוא את המורה המתאימה לכם ללימוד השפה העסקית.
  • לימודי אנגלית עסקית בעזרת מורה פרטית נעשים בקצב שלכם, מבלי להכריח אתכם לעמוד בקצב של הכיתה כאשר אתם עדיין לא שולטים בכל מה שלמדתם בשיעור הקודם. התרגול אישי ומאפשר לכם לדבר גם ללא מבוכה מכך שאתם אולי לא שולטים בכל מילה. זו בדיוק המטרה של שיעור פרטי.
  • התאמת השיעור באנגלית עסקית לצרכים שלכם כאנשי עסקים וכבעלי תפקידים או לצרכים של החברה שלכם. אם אתם בדרך לסגירת עסקה מסוימת והצורך שלכם הוא ללמוד לנהל משא מתן ולהבין כיצד לתרגם את הסימנים המילוליים והלא מילוליים של הצד השני, לימודי השפה העסקית על גינוניה ייתנו לכם יותר כלים להבין זאת ולצלוח את הדרך אל סגירת העסקה.

לבחור במורה פרטית ללימוד אנגלית עסקית

מורה פרטית צריכה להיות בעלת הידע בשפות וגם בשפה עסקית, אבל גם להיות נעימה ותקשורתית מספיק כדי להבין את בניית התדמית שלכם מבלי להביך אתכם. את זה יש לעשות בצורה אלגנטית ומכבדת ולפי המורה שתבחרו תדעו אם הגעתם למקום הנכון שמאפשר לכם ללמוד בצורה יעילה ומכבדת.

מורה לאנגלית עסקית

מורה לאנגלית עסקית

חושש מראיון העבודה באנגלית? כוססת ציפורניים לקראת ההרצאה בלונדון? המצגת הטרנס-אטלנטית מוכנה אבל אתה ממש לא? לא בטוחה שתצליחי לקשור קשרים עסקיים בתערוכה מעבר לים? אנגלית עסקית מלוטשת וטבעית תסייע לכם להצליח, למכור, להוביל ולקשור קשרים כמו שמעולם לא האמנתם שאפשרי עבורכם.

אנגלית עסקית הינה מארג של מיומנויות שפה, פרזנטציה ותקשורת בין-אישית שהפכה לנורמה המקובלת בעולם העסקים והאקדמיה הבינלאומיים. לאמריקאים, אנגלים, אוסטרלים ולעמים אחרים קל להסתגל ולאמץ את כללי הקוד. לעומתם, ישראלים רבים מתקשים בכך.

ישראלים נחשבים לעם שדובר אנגלית ברמה גבוהה, הרבה יותר מעמים רבים באירופה ובאמריקה הלטינית, למשל. אך לרוב מדובר באנגלית מדוברת, עממית ומעט "סחבקית", כמו שאנחנו אוהבים. אנגלית עסקית לעומת זאת, זה סיפור אחר. ישראלים רבים, ביניהם מנכ"לים ומנהלים, פשוט הולכים בה לאיבוד, עושים טעיות מיותרות ו"מפספסים" עסקאות.

אז מדוע חשוב לדעת אנגלית עסקית, אתם שואלים? שאלה טובה. בכפר הגלובלי בו אנו חיים, אנגלית עסקית הפכה מזמן מלוקסוס לחובה. רבים מאתנו יודעים זאת, אבל חוששים שבגילם, הם לנצח יהיו "תקועים" עם אנגלית עממית. אלו הם חששות מאד שכיחים במקומותינו, אבל הם פשוט לא נכונים. אנגלית עסקית היא חובה והיא ניתנת ללימוד. אבל מדוע היא כל כך חשובה?

להלן מספר דוגמאות: מנכ"ל שמנסה לחדור לשווקים בינלאומיים חייב לצלוח את מחסום השפה על מנת לשווק את שירותי החברה. בעלת עסק שמעוניינת למכור את מוצריה מעבר לים תתקשה בכך ללא המיומנויות ואוצר המילים המתאימים לנטוורקינג ולקידום מכירות. עובד שמעונין למצוא עבודה מאתגרת בחו"ל, או להשתלב בחברה גלובלית כאן בארץ, חייב להוכיח שליטה בשפה עסקית באנגלית, הן בתחום ההתמחות שלו והן באופן כללי. כנ"ל לגבי הדוקטורנטית שמחפשת קשרים באוניברסיטאות ובמכוני המחקר השונים.

כיום, אנגלית עסקית נתפשת כמיומנות must have במגזר העסקי, הציבורי והאקדמי. לעיתים קרובות, מדובר בהבדל בין התקדמות לעמידה במקום, בין הצלחה לכישלון, בין פתיחת הדלת לסגירתה. החדשות הטובות? אנגלית עסקית ניתנת ללמידה, וזה יכול להיות אפילו קל, מהיר ומהנה.

רונית ארזי - מורה לאנגלית עסקית


רונית ארזי – מורה לאנגלית עסקית

יש המון מקצועות שאפשר ללמוד לשם השכלה רחבה, אבל שפה ותרבות עסקית הוא אולי המקצוע שעומד לקחת אתכם הכי רחוק בעולם של הזדמנויות פתוחות מכל עבר. מורה לאנגלית עסקית יכולה להוביל אתכם במבוך הזה של שפה וקוד התנהגות שאינם מוכרים להרבה ישראלים, וזה בדיוק מה שרונית ארזי משתדלת לעשות כאשר היא מלמדת אתכם אנגלית עסקית מדובר לא רק בקוד דיבור אלא גם בעבודה על התדמית האישית והעסקית שלכם כדי שתוכלו להשתלב בשוק התעסוקה והעסקים בקלות ולהגיע להישגים ניכרים.

מה יכולה להציע לכם מורה לאנגלית עסקית?

  • גישה לעולם העסקים הבינלאומי חיוני לכל מי שרוצה למצוא בו עבודה או לנהל שם את הקשרים שהוא רוצה ליצור עבור החברה שלו. כדי לשבת עם אנשי עסקים מחו"ל וכדי להגיש בקשות מועמדות למשרות בינלאומיות יש לדעת כיצד לפנות וכיצד לנהל שיחה ומשא ומתן. זהו הא'-ב' של כל המגעים של הישראלים בחו"ל ולא כולם לומדים לעשות זאת נכון.
  • מניעת טעויות מביכות שנוהגים לעשות ישראלים שמתרגמים את מה שראו בסרטים או את העברית שלהם לאנגלית שנראית להם נכונה, זוהי מטרה לא פחות חשובה של רונית ארזי, מורה לאנגלית עסקית. בכך תוכלו להגביר עוד יותר את המכירות שלכם, למנוע מעצמכם אכזבות כאשר אתם תולים תקוות במגעים לעסקות וקבלה לעבודה. זה גם משפר את התדמית שלכם ומשאיר רושם טוב על גורמים בינלאומיים.
  • תהליך ממוקד של לימודים פרטיים לאנגלית עסקית יכול לשפר אצלכם את הידע והשליטה בו בצורה חסכנית בזמן. כאשר אתם עושים זאת אחד על אחד אתם מאתרים את כל החולשות שלכם בשפה הזרה ולומדים מחדש מה שנחוץ לכם כדי לעבור את המטלה שלכם בחו"ל בצורה מכובדת ויעילה.

ללמוד אנגלית עם הטובים ביותר

אנגלית היא לא רק שפה אלא גם תרבות, וכאשר אתם לומדים אותה גם כתרבות עסקית עם מי שאכן התנסתה בשני התחומים אתם מקבלים את כל הידע שנחוץ לכם. אתם מגדילים את הסיכוי שלכם להצליח בעסקאות השונות ומגדילים את הסיכוי שלכם להתקבל לעבודה או להצליח להעביר הרצאה או פרזנטציה בלי תקלות מיותרות.

לשיחת ייעוץ עם רונית ארזי, מורה לאנגלית עסקית, צרו קשר בטלפון 054-804499 או בדוא"ל ronit@ronitarazi.co.il. למדו אנגלית בקלי קלות!


מורה פרטית ללימודי אנגלית עסקית

אתם אנשי מקצוע נהדרים אבל כשאתם מתבקשים לדבר באנגלית אתם מתחילים להזיע? הקול שלכם רועד ואתם מרגישים חסרי ביטחון? אם כך, כדאי שתדעו: מורה פרטית ללימוד אנגלית עסקית הוא הפתרון הנכון, ובדיוק בשביל זה אני כאן. שמי רונית ארזי ואני עוסקת בלימוד אנגלית עסקית מזה כעשר שנים. אני מאמינה שכאשר המורה מתאים את עצמו למטרות התלמיד, לצרכים שלו ולשיטת הלימוד הנכונה לו – התוצאות לא מאחרות להגיע, אז למה שלא תנסו את זה גם אתם?

היתרונות של עבודה עם מורה פרטית ללימוד אנגלית עסקית

בימינו ישנן מספר מסגרות שבהן תוכלו ללמוד אנגלית עסקית. בפועל, האמת היא שאין כמו עבודה צמודה עם מורה פרטית ללימוד אנגלית עסקית. בבחירת מסלול זה, תיהנו מיתרונות רבים כמו לדוגמא:

  • התאמה לשיטת הלימוד הנכונה לכם באופן אישי.
  • התאמת השעות והימים ללוח הזמנים שנוח לכם ללמוד בו.
  • לימוד בקצב הנכון לכם, מה שמוביל לתוצאות טובות יותר.
  • התאמה למטרות שלכם ולסיבה שבגללה אתם רוצים ללמוד אנגלית עסקית.

לכן, אם אתם כבר עושים את הצעד, משקיעים מהזמן ומהכסף שלכם, למה שלא תלמדו בשיטה שתגדיל את הסיכויים שלכם ללמוד אנגלית ברמה גבוהה וכמה שיותר מהר?

מורה פרטית ללימודי אנגלית עסקית

הניסיון והמקצועיות

אני, רונית ארזי, מזמינה אתכם ליהנות מחוויית לימוד אנגלית שלא הכרתם כמותה. אין זה משנה אם אתם רוצים להרגיש נוח יותר במסיבות קוקטייל עסקיות או שמא הנכם מעוניינים לנהל שיחה עם מי שיושב על ידכם במטוס. בכל מקרה, אם תצרו עמי קשר תוכלו לשפר את הביטחון העצמי שלכם באנגלית – ולדבר ללא מעצורים או קושי. במהלך הלימודים נלמד כיצד לכתוב מיילים באנגלית, איך לבנות מצגות באנגלית וכיצד להכין תכנית של פרויקט בכל נושא שבעולם. אשמח לדעת מהן המטרות שלכם, איך אתם לומדים טוב יותר ולבנות עבורכם תכנית ייחודית שמהר מאוד תגרום לכך שתוכלו לדבר באנגלית בלי לחשוש. אין סיבה שתימנעו ממשרות מעניינות או מכנסים בחו"ל כי גם אתם, כמו כל אחד אחר, יכולים ללמוד אנגלית בקלות. מוזמנים ליצור אתי קשר .


מורה פרטית ללימוד אנגלית עסקית במרכז

חושבים לפנות אל מורה פרטית ללימוד אנגלית עסקית במרכז? נמאס לכם להרגיש את המבוכה הזאת בכל פעם כשצריך לדבר אנגלית? לא ניגשתם למכרזים רבים בעבר רק כי האנגלית שלכם לא מספיק טובה? הגיע הזמן שתעשו משהו בנידון! שמי רונית ארזי ואני מזמינה אתכם לחוויית לימוד נהדרת של אנגלית עסקית, כי אין אדם שלא יכול ללמוד אנגלית ולדבר בהנאה את השפה הנפלאה הזאת.

היתרונות של עבודה עם מורה פרטית ללימוד אנגלית עסקית במרכז

פנייה אל מורה פרטית ללימוד אנגלית בעסקית במרכז הינה בחירה נהדרת. זאת משום שעם מורה פרטית ניתן לעשות את השינוי המיוחל. לכל תלמיד ישנה דרך אחרת שתתאים לו מבחינת הלימודים, ולכל תלמיד ישנה מטרה שונה שבגללה הוא מתעקש ללמוד אנגלית עסקית. מה שבטוח הוא שאם תלמדו עם מורה פרטית תיהנו מיתרונות כמו:

  • לימוד מהיר וממוקד מטרה
  • לימוד בקצב שמתאים אישית לכל תלמיד
  • אווירה נעימה ונינוחה

אין זה משנה אם המטרה היא לכתוב בקלות אימיילים באנגלית או להכין מצגות לישיבות, כי מה שבטוח הוא שעבודה צמודה עם מורה פרטית זו בחירה נהדרת שכדאי לנסות. התוצאות מהירות והחוויה נפלאה כך שהגיע הזמן לדעת: גם אתם יכולים לדעת אנגלית ואין סיבה לוותר על כך.

לימודים במחירים נוחים

שמי רונית ארזי ולא רק שאני מגיעה עם יותר מעשר שנות ניסיון בתחום, אלא אני גם מגיעה עם אהבה גדולה לאנשים, להיותי מורה ולאנגלית. לכן אתם יכולים להיות בטוחים שתמיד אקבל את פניכם בסבלנות ועם חיוך, מה שיהפוך את לימודי האנגלית שלכם איתי לבילוי מהנה. בנוסף, אני גובה מחירים נוחים כך שאם עד היום לא למדתם אנגלית עסקית כי חשבתם שזה יקר, איתי מחכה לכם הפתעה טובה. התקשרו אלי עוד היום למספר: 054-8044999 ובואו גם אתם ללמוד אנגלית ולשפר את הביטחון העצמי שלכם בנושא זה. כך תוכלו להגיש מועמדות לכל משרה שתרצו, לנסוע לכנסים ואפילו לקרוא מאמרים מעניינים בעיתונים מקצועיים.


מורה מקצועית לאנגלית עסקית

בכל פעם שהשותפים שלכם מחו"ל מגיעים אתם עושים הכול כדי להתחמק מהמפגש? מרגישים חוסר ביטחון כשעליכם לדבר באנגלית? מורה פרטית לאנגלית עסקית הוא הפתרון עבורכם! תחושת חוסר הביטחון היא איננה גזירת גורל כלל וכלל. אתם מוזמנים לפנות אלי וללמוד איתי אנגלית, כי אחרי שנים רבות שבהן אני, רונית ארזי, עוסקת בתחום הזה, אין לי ספק שאוכל לעזור גם לכם.

כל היתרונות של עבודה עם מורה פרטית לאנגלית עסקית

אם תעשו חיפוש מהיר בגוגל תגלו שיש אינספור מסגרות וקורסים שבהם תוכלו ללמוד אנגלית עסקית. עם זאת, חשוב שתכירו את היתרונות של עבודה עם מורה פרטית לאנגלית עסקית. מדובר ביתרונות משמעותיים, כמו לדוגמא:

  • הקצב – כשלומדים עם מורה פרטית הקצב מותאם בדיוק מרבי לקצב של התלמיד
  • השיטה – יש אפשרות להתאים את שיטת הלימוד לכל תלמיד ולתלמיד
  • תשומת הלב – אין זה משנה היכן מתקשה התלמיד כי תשומת הלב של המורה מופנית רק אליו ולכן הלמידה יעילה יותר

הגיע הזמן שגם אתם תפתחו לעצמכם עוד ועוד הזדמנויות בעבודה ובקריירה. הרי בזכות ידיעת אנגלית באופן מעמיק ומותאם, תוכלו גם אתם להתקדם ולהצליח.

בואו ללמוד עם מורה מנוסה ומקצועית

אין זה משנה איך ומדוע לא למדתם אנגלית עד היום, וגם אין זה חשוב איזה ניסיון יש לכם בנושא. מה שבטוח הוא שאם תפנו אלי, אוכל לעשות לא מעט כדי לשפר את המצב. שמי רונית ארזי ואני מלמדת באהבה גדולה אנגלית עסקית כבר לא מעט שנים. אני מתאימה את שיטת הלימוד למטרות של התלמיד שיושב מולי ולקצב שלו, מה שמוביל לתוצאות נפלאות שלא מאחרות להופיע. לכן, אם גם אתם רוצים ללמוד אחת ולתמיד אנגלית, לקדם את עצמכם בעבודה ולהרגיש בנוח בכל האירועים שבהם אנגלית היא השפה השלטת, התקשרו אלי עוד היום למספר: 054-8044999 ותראו שלא תצטערו.


אנגלית עסקית מורה פרטי

אתם חשים חוסר ביטחון בכל פעם שהשותפים העסקיים מגיעים מחו"ל? אינכם יודעים היכן לעמוד במסיבת קוקטייל עסקית, כדי שאף אחד לא יפנה אליכם בטעות באנגלית? אם כך, כדאי שתדעו: אנגלית עסקית מורה פרטי הוא הפתרון עבורכם. אין זה הגיוני להמשיך ולמנוע מעצמכם את ההתקדמות העסקית בחברה שבה אתם עובדים רק כי אינכם יודעים אנגלית. שמי רונית ארזי, ואם תפנו אלי עוד היום אשמח לעזור לכם, ללמד אתכם ולהפוך אתכם לאנשים שיודעים אנגלית עסקית ברמה גבוהה ביותר.

היתרונות של אנגלית עסקית מורה פרטי

ממש כפי שאתם יכולים לבחור ללמוד כל תחום אחר באינספור שיטות, כך קורה גם כאשר מדברים על אנגלית עסקית. עם זאת, אתם יכולים להיות בטוחים שאם תבחרו באפשרות כמו אנגלית עסקית מורה פרטי, תיהנו מכמה יתרונות משמעותיים ביותר, כמו לדוגמא:

  • הקצב יהיה מותאם בדיוק לכם
  • תוכלו ללמוד בשעות ובימים שבהם תהיו פנויים לכך
  • שיטת הלימוד תתאים לאופן שבו אתם לומדים הכי טוב ומגיעים לתוצאות הכי מהר
  • הלימודים מתקיימים באווירה נעימה ואישית
  • הלימודים מותאמים למטרות שלכם

לכן, אין זה משנה אם אתם רוצים לדעת לכתוב מיילים באנגלית, להכין מצגות עסקיות או כל דבר אחר, כי כך או כך – תוכלו לשפר את המצב ואת הביטחון העצמי בנושא זה.

לימודים במחיר נוח

חשבתם לרגע שכדי ללמוד אנגלית עם מורה פרטית זה יהיה עליכם להשקיע הון עתק? עד היום זה שימש בתור עוד תירוץ נהדר כדי לא ללמוד אנגלית עסקית? אם כך, זו עוד סיבה נהדרת שבגללה אתם מוזמנים לפנות אלי במספר: 054-8044999. שמי רונית ארזי, אני מגיעה עם לא פחות מעשר שנות ניסיון בתחום הזה ואצלי לא רק שתלמדו אנגלית, אלא גם תשלמו על כך מחיר סביר. חשוב לי מאוד שתגיעו לתוצאות מהירות ושתרגישו יותר טוב בכל פעם כשאתם נדרשים לדבר באנגלית. לכן אוכל להתאים את השיטה לכל תלמיד ובסופו של דבר, אין ספק שהחוויה תהיה נעימה והתוצאות לא תאחרנה להגיע.

אנגלית עסקית מורה פרטי


המלצות רבות על מורה מקצועית לאנגלית עסקית: רונית ארזי

מאז שאתם זוכרים את עצמכם אנגלית הייתה עניין בעייתי עבורכם? תמיד התחמקתם מהגשת מועמדות לעבודות שדרשו מכם לדעת אנגלית? מורה לאנגלית עסקית, כמוני, רונית ארזי, תעשה לכם סדר בדברים! התקשרו אלי עוד היום ובואו ללמוד אנגלית עסקית בקלות ובמהירות, כי גם לכם מגיע להיפתח אל העולם הגדול. אנגלית זו שפה חשובה בעידן שבו אנחנו חיים ואם תלמדו אותה כמו שצריך, אחת ולתמיד, אתם תראו שיפתחו בפניכם אינספור הזדמנויות עסקיות מעניינות.

מורה לאנגלית עסקית שעובדת בקצב שלכם

אתם עדיין תוהים מדוע מורה לאנגלית עסקית זו בחירה טובה יותר מאשר קורס שיש בו עוד תלמידים? אם כך, כדאי שתכירו את היתרונות של עבודה צמודה עם מורה פרטית, כי הם רבים:

  • קצב הלימוד הוא בדיוק הקצב של כל אחד מכם, מה שהופך את הלימודים להרבה יותר יעילים.
  • שיטת הלימוד מתאימה לכל תלמיד, כך שזה לא שהתלמיד צריך להתאים את עצמו לשיטת הלימודים.
  • לכל אדם שמגיע ללמוד אנגלית עסקית ישנה מטרה אחרת, כאשר המורה הפרטית תתאים את הלימודים למטרה של כל תלמיד.
  • החוויה אישית, נעימה ולא מלחיצה.

בהתאם, אין זה משנה אילו חוויות היו לכם עד היום בלימודי האנגלית, כי מה שבטוח הוא שאפשר ללמוד אנגלית גם באווירה שונה. לימודי אנגלית עסקית ישפרו את הביטחון העצמי שלכם בעבודה, כאשר בהמשך תוכלו לכתוב מיילים באנגלית רהוטה וגם לקחת חלק בכנסים מעניינים שמתקיימים ברחבי העולם.

מורה מקצועית ומנוסה לאנגלית עסקית

אני, רונית ארזי, אשמח לסייע גם לכם ללמוד אנגלית במהירות ובלי בעיה. אני עוסקת בתחום זה למעלה מעשר שנים ומביאה אתי את השילוב בין אהבה לאנגלית ואהבה להוראה. אני באמת ובתמים מאמינה שכל אחד יוכל ללמוד אנגלית, אז למה שלא תתקשרו אלי גם אתם ותגשימו את החלום הזה אחת ולתמיד? אני זמינה עבורכם תמיד במספר: 054-8044999, ויחדיו תראו שללמוד אנגלית איתי זו בחירה שלא תצטערו עליה בהמשך.


מורה פרטית ללימוד אנגלית עסקית מקצועית

מורה פרטית ללימוד אנגלית עסקית מקצועית

כיום יותר ויותר אנשים מבינים שכאשר הם צריכים לבחור בין קורס קבוצתי לבין מורה פרטית ללימוד אנגלית עסקית, האופציה השנייה הוא המועדפת. לימודי אנגלית עסקית באופן פרטני אצל רונית ארזי באזור גוש דן והמרכז יכולים להעניק לתלמיד יחס אישי באווירה נינוחה להם אין תחליף ואשר אותם לא יוכלו לקבל בשום מקום אחר.

איך בוחרים מורה פרטית ללימוד אנגלית עסקית?

  • וותק וניסיון: הדבר הראשון שיש לחפש הוא הוותק והניסיון. כמה זמן המורה מלמדת? מאיזה עולם מקצועי היא מגיעה? בתחום כמו אנגלית עסקית אין מקום לפשרות ולא כל מי שיודע ללמד אנגלית יודע בהכרח גם כיצד ללמד אנגלית הרלוונטית לתחום העסקי והמקצועי.
  • כימייה טובה עם המורה: אין טעם בלימודי אנגלית אם אין כימיה בינכם לבין המורה. רק עם מורה פרטית שאתם מרגישים מולה בנוח תוכלו ללמוד באופן אפקטיבי ולנצל את זמן השיעור בצורה הטובה ביותר (מעבר לתרגולים ולחזרות בבית בזמנכם הפנוי). חשוב גם שתוכלו לתאם ציפיות עם המורה מבחינת המטרה אותה אתם רוצים להשיג והזמן העומד לרשותכם.
  • המלצות: המלצות אותנטיות הן חשובות ביותר ומעידות על איכויותיה האמתיות של המורה. צרו קשר עם תלמידים קודמים שמגיעים מרקע דומה לשלכם כגון קולגות מהעבודה או חברים לספסל הלימודים באוניברסיטה. מעבר לכך, קראו מכתבי המלצות באתרים המרכזים מורים לאנגלית עסקית או חפשו את עמוד ההמלצות באתרים האישיים שלהם. אל תסתפקו בהמלצות של שורה או משפט אחד.
  • נוחות ונגישות: מורים מסוימים יוכלו להגיע ישירות אליכם ואל אחרים תצטרכו להגיע בעצמכם. יחד עם זאת, חשוב לזכור שלעיתים שווה לנסוע קצת יותר רחוק בשביל מורה טוב באמת. בסופו של דבר זה ישתלם לכם מכיוון שהלימודים עצמם יהיו אפקטיביים יותר בטווח הרחוק.

מורה פרטית ללימוד אנגלית עסקית – עשו בחירה מושכלת והצליחו

בסופו של דבר, אם החלטתם על האופציה של מורה פרטית ללימוד אנגלית עסקית, רונית ארזי תוכל בסבירות גבוהה ביותר לענות על כל הדרישות שלכם. לרונית ניסיון רב שנים עם מאות תלמידים מרוצים שישמחו להמליץ עליה, והיא יודעת כיצד להתאים את עצמה לאופי והדרישות של כל תלמיד ותלמיד המגיע אליה.


מורה פרטית עבור לימוד אנגלית עסקית במרכז

אם גם אתם מחפשים מורה פרטית ללימוד אנגלית עסקית במרכז, בוודאי יצא לכם לשמוע כבר המלצות על לא מעט מורות, אבל לא כל מורה באמת יכול לעמוד מאחורי מה שהיא מבטיחה. מורה טובה צריכה להיות עם ניסיון רב מול תלמידים שונים, להכיר את עולם העסקים מכמה זוויות שונות ולדעת כיצד להוסיף לשיעורים גם משהו מעבר להעשרת השפה, אחרת השיעור יהפוך למכני ומשעמם. לרונית ארזי יש את כל התכונות שהופכות אותה למורה כזו בדיוק.

איך יודעים שהיא באמת טובה?

את מי היא מלמדת או לימדה בעבר:  העדיפו מורה שיש לה ניסיון גם בלימוד של קבוצות מרוכזות של עובדי חברות וארגונים מקצועיים. הדבר יכול להעיד על כך שהיא יכולה ומוכנה לקחת על עצמה גם אתגרים וחלוקת הקשב שלה טובה.

המלצות: חפשו המלצות אותנטיות כמו כאלו עם תיאור התפקיד של מי שכתב אותן או בצורת מכתב סרוק. חפשו גם משהו מעבר להמלצה הכללית שיכול להעיד על האיכויות האמתיות של המורה. לדוגמה, אופן הלימוד, מידת ההקשבה והסבלנות לתלמיד, שמירה על ערוץ פתוח גם לאחר תקופת הלימוד וכו'. גם תיעוד בווידאו או המלצות חברתיות בפייסבוק יכולות להיות שימושיות.

ערך מוסף: ערך מוסף יכול להיות אימון על יכולות פרזנטציה, ניהול שיחה עם ביטחון עצמי, כתיבה מדויקת בדואר אלקטרוני או לצורך התקשרות עסקית וכו'. הערך המוסף צריך להתאים את עצמו למטרה העיקרית שאיתה הגיע התלמיד מלכתחילה. עדיף גם לבחור במורה שמכירה כמו תחומים עסקיים כמו למשל כלכלה, שיווק ומכירות, עולם הסטארטפים וכו'.

רונית ארזי – מורה פרטית ללימוד אנגלית עסקית במרכז לכל אחד ואחת

לסיכומו של דבר, אם אתם גרים באזור גוש דן ומחפשים מורה פרטית ללימוד אנגלית עסקית במרכז, רונית ארזי היא המורה הטובה ביותר שתוכלו למצוא. רונית היא בעלת ניסיון עשיר בהדרכה של יחידים וקבוצות בארגונים וחברות גדולות במשך עשרות רבות של שנים. בזכות ניסיון זה פיתחה רונית שיטה ייחודית ללימוד מהיר ומהנה עבור אשר מתאימה את עצמה לכל תלמיד, לא משנה מאיזה רקע הוא מגיע ובאילו תחומים הוא רוצה להשתפר.


מורה פרטית לאנגלית עסקית – רונית ארזי

אחת הדרכים המהירות והנוחות ביותר ללמוד אנגלית לצרכי תקשורת עסקית היא בעזרת מורה פרטית לאנגלית עסקית. אצל רונית ארזי תוכלו ללמוד באופן אינטימי בפורמט של אחד על אחד ולהפיק את המירב מכל שיעור. רונית היא בעלת ניסיון של שנים רבות בלימודי אנגלית, ומלבד בודדים, מלמדת גם בקבוצות קטנות בקרב ארגונים וחברות.

למה מומלץ לפנות אל מורה פרטית לאנגלית עסקית ולא לקורס במכללה או בית ספר?

  • כי אתם זוכים לכל תשומת הלב: גם בבתי ספר שמבטיחים לימודים בקבוצות קטנות, אתם לא באמת יודעים עם מי תהיו בקורס ומהי מידת הפניות תהיה למדריך עבורכם. לעומת זאת, אצל מורה פרטית כל תשומת הלב ממוקדת בכם.
  • כי אתם יכולים לבחור מתי ללמוד: עם מורה פרטית אתם הרבה יותר גמישים מבחינת השעות ואתם לא צריכים להיצמד ללוח השעות של בית הספר או להיכנס לתוך ימי לימוד מרוכזים ומעייפים בשעות וימים שלא נוחים לכם.
  • כי אתם יכולים לבחור מה ללמוד: עם מורה פרטי אתם יכולים להתמקד רק במה שחשוב לכם גם אם הוא ספציפי ביותר. לדוגמה, ניסוח קורות חיים, שיפור הדיבור, התנהלות באנגלית עסקית משפטית (למי שמגיע מעולם המשפט) וכו'
  • כי אתם לא כבולים למסגרת זמן: לקורס אנגלית עסקית בבית ספר או במכללה יש תאריך התחלה ותאריך סיום, כך שמה שהספקתם להפיק מהשיעור זה מה שהספקתם, אלא אם כן תיקחו קורסים נוספים. לעומת זאת, אצל מורה פרטי אתם לא מחויבים למספר שיעורים מינימלי (למרות שזה יכול להשתלם כספית) ויכולים לקחת הפסקות מתי שתרצו.

רונית ארזי – מורה פרטית לאנגלית עסקית שאפשר לסמוך עליה

רונית ארזי – מורה פרטית לאנגלית עסקית שאפשר לסמוך עליה

רונית ארזי היא מורה פרטית לאנגלית עסקית שיכולה להציע לכם את כל היתרונות הבלעדיים של לימודים פרטיים. בשיעורים עם רונית אתם זוכים לכל תשומת הלב ויכולים לקבוע את קצב השיעורים ומספרם בהתאם למה שאתם מעוניינים ללמוד, כמו גם את המיקוד של השעורים על פי הצורך הספציפי שלכם. רונית יודעת כיצד לנצל את היתרונות הבלעדיים שלכם כתלמידים ולהפיק את המירב במסגרת זמן השיעור.


מורה לאנגלית עסקית שמאמינה בכם

כשאתם מחפשים מורה לאנגלית עסקית, אתם רוצים למצוא מורה שתיתן לכם את התמורה הטובה ביותר לכסף ובעזרתה תוכלו לשפר את האנגלית העסקית שלכם גם אם מעולם לא הייתם מצטיינים באנגלית. לשם זאת אתם צריכים מורה שתוכל לרוץ קדימה ביחד אתכם ותזהה נכון את נקודות החוזק והחולשה שעליהם יהיה אפשר לעבוד. רונית ארזי מדריכה תלמידים ומלמדת אנגלית עסקית מזה שנים רבות, והיא מכירה את כל הז'רגונים והניואנסים באנגלית עסקית, לא משנה מהו המקצוע שלכם.

כיצד מורה לאנגלית עסקית יכולה לעזור לכם בעולם העסקים של היום?

  • שיפור אוצר המילים – אף אחד מאיתנו לא מושלם, ולא תמיד אוצר המילים אתו יצאנו מהתיכון, או אפילו מהפסיכומטרי או האוניברסיטה מספיק כדי לשחות בין שלל המונחים העסקיים של היום. שיפור אוצר המילים הוא אם כך הצעד הראשון בדרך ליכולת לקרוא אנגלית עסקית בתכתובות, מיילים או מדריכים מקצועיים וספרות בצורה שוטפת.
  • שיפור יכולת הניסוח בכתב – מי מאתנו לא ישב מול המחשב, ניסה לכתוב מייל באנגלית, אבל פשוט לא הצליח למצוא את המילה המדויקת או להרכיב משפט באנגלית אשר יהיה זהה לזה עליו חשב בעברית? שלא לדבר על שלל צורות הפנייה שאפשר להשתמש בהן ומהוות חוק בלתי כתוב… כתיבה מוצלחת באנגלית, בדגש על תקשורת עסקית, יכולה לחסוך לכם בזמן ולהפוך את הכתיבה לעוד משימה שגרתית ולא משהו שצריך לפחד ממנו.
  • שיפור יכולת ההתבטאות בעל פה – גם מי שכותב באנגלית היטב, מוצא את עצמו לא אחת מסתבך כשהוא רוצה לנהל שיחה רציפה באנגלית. הדבר דורש תרגול על צורת ההגייה והדיקציה שאינם תמיד זהים לעברית. בסופו של דבר, תגלו שהרבה יותר קל לשוחח כאשר קופצים מעל המשוכה הזו וחוסר הביטחון נעלם.

מורה לאנגלית עסקית – נסו, מקסימום תצליחו!

שיפור האנגלית עם מורה לאנגלית עסקית יכול להיות מהנה ולא מפחיד גם אם המטרה שמולה אתם ניצבים כגון מבחן קבלה או ריאיון אישי נראים מאיימים. בזכות התאמת השיעורים ושיטת הלימוד לכל תלמיד ותלמיד, תוכלו לדעת שעם רונית ארזי אתם נמצאים בדרך הנכונה להצלחה.


אנגלית עסקית מורה פרטי מקצועית

אנגלית עסקית מורה פרטי מקצועית

אם אי פעם חיפשתם בגוגל את הביטוי: אנגלית עסקית מורה פרטי, כנראה שנתקלתם באינספור אתרים והצעות ללמוד אנגלית עסקית והבטחות מפה ועד הודעה חדשה. אבל לא כל אחד יכול ללמד אנגלית עסקית, שהיא שונה מאוד מהאנגלית אותה למדנו בתיכון או אפילו בתואר (תוך כדי קריאת מאמרים חורקי שיניים). אצל רונית ארזי, מורה פרטית לאנגלית עסקית, תוכלו ללמוד בדיוק את מה שצריך, וזה אפילו יהיה כיף.

אנגלית עסקית מורה פרטי: איך זה נראה?

  • בשלב הראשון המורה יבדוק את רמת הידע הכללית שלכם באנגלית ומהי השליטה שלכם באוצר המילים הרלוונטיות לתחום העיסוק שלכם (כל אחד זקוק לאוצר מילים מעט שונה).
  • בשלב השני המורה יתרגל ביחד אתכם את אוצר המילים באמצעות קריאה של טקסטים רלוונטיים כגון מאמרים מהעיתונות הכלכלית ואתרי אינטרנט "מהעולם האמיתי", עד שתוכלו לקרוא אותם ללא קושי.
  • בשלב הבא העבודה תתמקד ביכולות הניסוח והכתיבה, וזאת על מנת שתוכלו לכתוב הודעות דואר אלקטרוני, תזכירים או הוראות טכניות שרלוונטיים אליכם, כך שהצד השני יוכל להבין אתכם כפי שצריך.
  • מעבר לשלבים האלו, מורה פרטי טוב באמת יעבור עליכם גם על מספר טכניקות נוספות לעמידה מול קהל ושליטה על שפת הגוף, שמהווה 90% מהתקשורת הלא מילולית. כך גם תוכלו לחזק את הביטחון העצמי שלכם ולהתמודד טוב יותר עם סיטואציות כמו ראיונות עבודה המתקיימים באנגלית ומהווים כיום את שער הכניסה ללא מעט תפקידים נחשבים ונחשקים במשק ובחברות בינלאומיות.

אנגלית עסקית מורה פרטי – למה לבחור דווקא ברונית ארזי ?

כשאתם מחפשים "מורה פרטי: אנגלית עסקית", בחירה ברונית ארזי תעניק לכם בדיוק את מה שחיפשתם. בזכות ניסיון הוראה רב ועבודה עם חברות רבות ששכרו את שירותיה לאורך השנים, רונית ארזי יודעת כיצד לנצל את היכולות הבלעדיות של כל תלמיד, ולא משנה מהי רמת הידע המוקדמת שלו. לאחר שתלמדו עם רונית ותשפרו את האנגלית העסקית שלכם, תוכלו לצאת אל העולם העסקי כשאתם מצוידים בכל מה שצריך לדעת כדי ליצור תקשורת מצוינת עם מי שנמצא אתכם בקשרים עסקים או יחסי עבודה.


שאלות נפוצות:

עד כמה לימוד אנגלית עסקית זה דבר חשוב?

אנגלית היא השפה המדוברת ביותר בעולם, ידיעת השפה האנגלית ברמה של אנגלית עסקית יכולה לפתוח לכם דלתות להתנהל בעולם העסקים גם מעבר לגבולות מדינת ישראל.

מה לומדים במסגרת שיעורי אנגלית עסקית?

במסגרת השיעור אנחנו שמים דגש על שלושה נושאים עיקריים – הגדלת ושיפור אוצר המילים, שיפור יכולת ההתבטאות בכתב ושיפור יכולת ההתבטאות בעל פה.

למה לבחור ברונית ארזי לצורך לימודי אנגלית עסקית?

רונית בעלת ניסיון הוראה רב מחברות גדולות שהעניקה להם שירותים לאורך השנים. היא יודעת כיצד לממש את הפוטנציאל האישי של כל תלמיד שלה ותוכל להביא אתכם לרמת האנגלית שאתם חפצים בה תוך זמן קצר.

מורה פרטית לאנגלית עסקית
מאמרים
שרי: הסבלנות משתלמת

רונית היקרה, רציתי להביע את תודתי הרבה. את מורה נפלאה, קשובה, סבלנית ומתחשבת. כמו כן, הינך מאמנת נהדרת וחברה מדהימה.

קרא עוד »
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support