מורה פרטית ללימוד אנגלית עסקית במרכז

לקביעת פגישת ייעוץ ללא עלות
השאירו פרטים ונחזור אליכם

היום, יותר מתמיד, אנחנו מקבלים אורחים מחו"ל שבאים לעבוד אתנו או לנהל אתנו משא ומתן על עסקאות, או אפילו במשלחות רשמיות. אין כמו שפה רשמית ומכובדת כדי לקבל אותם, אולם ללא מורה פרטית ללימוד אנגלית עסקית במרכז רוב הסיכויים שיקשה עליכם להבין את דקויות השפה הייחודית הזאת. כדי לדעת בדיוק באילו ביטויים להשתמש, כדי לא להביך את עצמכם, וכדי להגיע להישגים הנחוצים לכם, פנו לרונית ארזי, מורה לאנגלית עסקית שיש לה גם ידע וניסיון לא רק בשפות אלא גם בעולם העסקי הבינלאומי.

למה להיעזר בשירותי מורה פרטית ללימוד אנגלית עסקית במרכז?

  • ההישגים שאפשר להגיע אליהם מכל הבחינות בניהול מגעים בינלאומיים בעזרת אנגלית עסקית ישתפרו מאוד אם תדעו להשתמש בכלים טובים אלה. שפה עסקית עוזרת לכם גם לנהל משא ומתן וגם להבין חוזים והסכמים שנחוצים לכם כדי להתקדם בעולם העסקים.
  • נטוורקינג היא אחת המיומנויות הכי חשובות שיש כאשר לא מעט עסקאות וקשרים מקצועיים נוצרים דווקא מחוץ למשרד. כאשר שולטים בדקויות של השפה המלוטשת הזאת ומכירים את התרבות העסקית וכיצד לענות ולנהל שיחת חולין כזאת רוב הסיכויים שתצאו ממנה עם עוד כמה שמות או מספרי טלפון שתוכלו לעשות בהם שימוש. לפעמים דווקא האווירה הנינוחה היא זו שעוזרת להתקדם.
  • תקשורת שמבוססת על אי הבנות מביאה לתוצאות שנויות במחלוקת, וזה בדיוק מה שרונית ארזי מנסה למנוע כאשר אתם מגיעים אליה ללמוד אנגלית עסקית ולפי הצורך, שיפור התדמית שלכם. ישראלים זקוקים במיוחד לליטוש הנוסף הזה בגלל החספוס הטבעי, והשיפור הניכר מושג מידית.
  • אירוח אנשים מחו"ל נעשה טוב יותר כאשר אתם יכולים לפנות אליהם בשפתם כפי שהם מבינים אותה, ולהכיר להם את ישראל בצורה מרוככת. הם בוודאי יתלהבו אבל עדיין השפה צריכה להיות מנומסת ומתחשבת, משום שרוב האנשים שמגיעים מחו"ל רגילים לתרבות עסקית שונה משלנו.

בית ספר לשפות ולתרבות עסקית

למעשה, כאשר אתם לומדים אנגלית עסקית אתם לומדים את התרבות הזאת כמכלול וכיצד להשתפר ולהשתלב בה. בשביל זה נחוצה לכם מורה שהיא מעורה גם בעולם זה, ויש לה גם ידע וניסיון שמאפשרים לה להוביל אתם בבטחה בתוך המבוך הזה.

מאמרים
לימוד אנגלית מדוברת

הדיבור הוא אמצעי תקשורת עתיק ביותר. עוד לפני שהתחילו לכתוב, תקשרו בני האדם בעזרת הדיבור ורק בהמשך החלו לעשות שימוש

קרא עוד »
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support