שיעורים פרטיים באנגלית בתל אביב 

לקביעת פגישת ייעוץ ללא עלות
השאירו פרטים ונחזור אליכם

אם הגעתם לכאן, אזי אתם נמצאים בתחילתו של מסע עסקי המוביל אל מחוץ לגבולות ארצנו. כדי שמסע זה יעבור על מי מנוחות, ביעילות ובמקצועיות, תוכלו לפנות לרונית ארזי, אשר מעבירה שיעורים פרטיים באנגלית בתל אביב. רונית ארזי, בהיותה מורה מקצועית לאנגלית וכן יועצת תדמית עסקית, מבינה את הקושי ואת הצורך ולכן תמקד אתכם בשיעורים מותאמים כדי שנקודת ההתחלה שלכם בעולם הביזנס הבינלאומי יהיה יותר ממוצלח.

שיעורים פרטיים באנגלית בתל אביב – לומדים ומצליחים

ייתכן שבישראל אתם כרישי עסקים ממולחים ובקיאים בכל המיומנויות העסקיות הנגזרות מהתחום. אתם מרגישים ביטחון ויודעים כיצד לדובב את העומד מולכם, לשכנע אותו ו"למכור" לו שירות, מוצר או רעיון. יחד עם זאת, המיומנויות הללו לא ישרתו אתכם כהלכה ללא הבנה מהותית בשפה האנגלית. לכן, האפשרות להירשם למקבץ שיעורים פרטיים באנגלית בתל אביב יאפשר לכם ללמוד את כל מה שאתם זקוקים לו –

  • אוצר מילים עסקי – דקויות השפה האנגלית העסקית הן אלו התורמות לשליטה מקצועית וכן ליצירת קשר בין-אישי מוצלח. באמצעות שליטה באוצר המילים, תוכלו להפגין הבנה, גמישות וייצוג עצמי/חברתי/ארגוני מוצלח.
  • דקדוק – גם אם אתם שולטים במונח הטכני או המקצועי, אם לא תשלבוהו כראוי בשיח, תישמעו כאנשי עסקים "חובבנים". רכישת דקדוק נכון הינה היבט חשוב מאוד לכל שליטה בכל שפה שהיא.
  • מחוות נימוס – כדי לתקשר בעולם העסקים באנגלית, עליכם להיות בקיאים במחוות המדינה הזרה. במדינות רבות מסביב לעולם, אנגלית מהווה שפה שנייה, ויחד עמה מגיעות מחוות תרבותיות והציפיה להישמע לכללי ותכתיבי הנימוס והרשמיות. כאשר אתם יוצרים תקשורת בין עסקית, בין אם מדובר באנגלית מדוברת או בכתב, עליכם להיצמד למוסכמות החברתיות בכדי לא להביך עצמכם את או את העומד מולכם ולהפגין יחס מכבד ומקצועי.

סביבת למידה פורה

למידה פרטית מהווה אלטרנטיבה מוצלחת לסגנון הלמידה המסורתי המונהג בבתי הספר ובאקדמיה. השיעור הפרטי מתבצע במסגרת אישית של אחד על אחד (מורה ותלמיד) או במסגרת קבוצתית מצומצמת ואינטימית. כך, התלמיד יכול ללמוד ולקחת חלק פעיל בשיעור המתנהל באווירה אינטימית, נינוחה וכן ליישם את החומר הנלמד יחד עם תלמידיו לקבוצה.

מורה פרטית לאנגלית עסקית
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support