אנגלית עסקית בפתח תקווה

לקביעת פגישת ייעוץ ללא עלות
השאירו פרטים ונחזור אליכם

מחפשים אחר שיעורי אנגלית עסקית בפתח תקווה? הגעתם למקום הנכון! רונית ארזי הינה מורה לאנגלית עסקית באזור המרכז אשר תשמח להעניק לכם את שירותיה. אנגלית עסקית דורשת עבודה משמעותית בשני רבדים עיקריים. הרובד הראשון הינו כמובן למידה ושליטה בשפה עצמה אך הרובד השני הינו עמוק יותר כיוון שהוא נוגע באמונה שלנו לגבי עצמנו ובביטחוננו האישי אשר פעמים רבות מונע מאתנו להשתמש בשפה כראוי. עבודה נכונה ומדויקת תאפשר לכם לדבר באופן שוטף למרות כל החששות.

טיפים ללימודי אנגלית עסקית בפתח תקווה

החלטתם לקחת את עצמכם בידיים ולשפר את האנגלית שלכם? אין ספק כי מדובר במהלך חכם שכן כיום מקומות תעסוקה רבים מבקשים אנגלית עסקית כדרישת סף עוד טרם הריאיון. אם כך, כיצד מוצאים את המורה או שיטת הלימוד הנכונה? בדיוק כך:

  • המלצות – לימודי אנגלית עסקית נחשבים לאחד מתחומי הלימוד הפופולריים ביותר כיום. סקר קצר בין חברים, מכרים או בני משפחה יגלה לכם שרבים מהם כבר עברו קורס שכזה, נעזרו במורה או עתידים לעשות זאת. המלצה מקרובים היא הדרך הטובה ביותר לבחור מורה.
  • אינטרנט – כיום ניתן למצוא באינטרנט את כל המידע לו אנו זקוקים בכל נושא שבעולם. חפשו אחר המלצות או ביקורות בנוגע למורים שונים, בקרו באתרי האינטרנט שלהם או בדפים ברשתות החברתיות וקבלו החלטה.
  • פגישת היכרות – כמובן שאין תחליף לפגישה פנים מול פנים. קבעו פגישה עם מספר מורים המרגישים לכם שייכים על מנת לבחון אינטראקציה ראשונית וכמובן התאמה.

בחירת המורה הנכון

אין ספק כי על מנת להצליח יש להשקיע את מלוא המאמצים בתהליך הלמידה אך מקומו של המורה לא פחות חשוב בתהליך מעין זה. בחירת המורה עתידה להשפיע רבות על ההצלחה שלכם שכן אינטראקציה טובה, חיבור טוב והתאמת שיטת הלימוד הנכונה עבורכם תעזור לכם לצעוד בבטחה אל עבר רכישת השפה. רונית ארזי תספק עבורכם בדיוק את המענה הזה. לרונית ניסיון רב והיכרות עם מגוון רחב של תלמידים שונים. בעזרת הידע שצברה בשנים הללו היא תוכל להתאים עבור כל תלמיד בדיוק את הדרך הנכונה שתוביל אותו להצלחה בטוחה.

טיפים ללימודי אנגלית עסקית בפתח תקווה

לימודי אנגלית עסקית בפתח תקווה

לימודי אנגלית עסקית הם כלי פרקטי לקידום עסקי ואישי. אם אתם מחפשים את הדרך לשדרג את קורות החיים שלכם – קורס אנגלית עסקית בפתח תקווה יעניק לכם יתרון משמעותי על פני המתחרים. מעסיקים בכל העולם נותנים עדיפות למועמדים עם כישורי אנגלית גבוהים. היום יותר מתמיד אנגלית עסקית נחוצה להשתלבות במשרות בכירות ומשרות עם שכר גבוה בענף ההייטק. רונית ארזי מציעה מסלולי לימוד אנגלית עסקית בפתח תקווה במתכונת פרטית. הלימוד מתקיים בשיעורים פרטיים כאשר תכני הלימוד מותאמים בדיוק ליכולות של התלמיד ולדרישות המקצוע, צרו קשר עוד היום לקבלת פרטים נוספים על שיעורי אנגלית לעובדי הייטק ובכירים.

אנגלית עסקית בפתח תקווה לבוגרי אוניברסיטה

בוגרי אוניברסיטאות ומכללות נדרשים במהלך לימודיהם ללימודי אנגלית, כל סטודנט מחויב להציג יכולות בינוניות עד טובות בקריאת אנגלית. מדוע אותם בעלי תארים אקדמאים זקוקים בכל זאת ללימודי אנגלית עסקית? הסיבה לכך היא דרישה לאוצר מילים ספציפי וכישורי אנגלית שאינם נלמדים באקדמיה. אנגלית עסקית לא תרכשו במהלך טיול במזרח או עבודה בעגלות מכירה בארצות הברית, הדרך היחידה בה תצליחו לפתח כישורים גבוהים באנגלית עסקית היא מסלול לימוד פרטני.

יתרונות של לימוד אנגלית בפתח תקווה

העיר פתח תקווה ממוקמת במרכז הארץ בקרבת מרכזי הייטק, מסחר ותעסוקה. ההחלטה ללמוד אנגלית עסקית בפתח תקווה מבטיחה גישה נוחה אל המקום במהלך יום העבודה. רבים מהתלמידים של רונית ארזי מגיעים אל שיעור האנגלית במהלך יום העבודה. המיקום המרכזי מאפשר להם לשלב את השיעור בסדר היום.

לימוד אנגלית עסקית במסלול קצר וממוקד בעיר פתח תקווה

רק עם מורה פרטי מסלול הלימוד מתמקד לכל אורך הדרך ביעדים שלכם. רונית ארזי מקפידה ללמוד את הצרכים הספציפיים של כל תלמיד במטרה להביא לתוצאות מהירות. השיעורים מתמקדים לפי בקשה שלכם גם באנגלית מדוברת וגם בכתיבה וקריאה. לימוד במתכונת של שיעור פרטי נחשב ליעיל במיוחד בעבור עובדים בכירים. בכל שיעור נייצר סימולציות על מנת לקדם את יכולת השיחה ולהעשיר את אוצר המילים. הסימולציות נועדו לחזק את תחושת המסוגלות שלכם ולאפשר לכם לנהל בביטחון שיחות עם דוברי אנגלית ברמת שפת אם.

אנגלית עסקית בפתח תקווה
מאמרים
ללמוד אנגלית בקלות

ישראלים רבים עשויים למצוא עצמם חוששים מהרגע המביך שבו ייאלצו לתקשר עם תייר או עם תושב מדינה זרה בשפה האנגלית.

קרא עוד »
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support