אנגלית עסקית למתקדמים

לקביעת פגישת ייעוץ ללא עלות
השאירו פרטים ונחזור אליכם

לימודי אנגלית עסקית למתקדמים מיועדים במיוחד לאנשים שכבר מכירים את רזי השפה האנגלית, חוו אותה וכעת מבקשים לרכוש כלים נוספים שיסייעו להם בפגישות העסקיות בעבודה. אנגלית עסקית הינה בעלת חשיבות רבה בעולם העסקים, שכן רב אנשי העסקים (אם לא כולם) מכירים בשפה האנגלית כשפת האם של העסקים העולמיים. רונית ארזי היא מורה מוסמכת ומקצועית שמכירה את השפה העסקית על בוריה והיא בעלת ניסיון רב בתחום זה.

אנגלית עסקית למתקדמים – למה זה כל כך חשוב?

כל מי שכבר נמצא זמן מה בעולם העסקים בוודאי נתקל כבר במקרים בהם הוא התקשה ליצור קשר עם אנשי עסקים שעשויים היו להפוך לשותפים מצוינים. הסיבה לחוסר התקשורת היא במקרים רבים חוסר ידיעת השפה העסקית. למעשה, אין די בידיעה של כמה משפטים באנגלית או להשתמש במתורגמן (שלא תמיד נמצא בסביבה) במטרה לחתום על עסקה חשובה. מי שרוצה להצליח בעסקים חייב להתקדם צעד אחד קדימה ולהכיר את הביטויים המתאימים, המילים המדויקות והזמן המתאים להגיד אותן.

הכללים בעולם העסקים משתנים בכל חברה, אבל המילה הנכונה בזמן הנכון עשויה להיות זאת שתשפיע על הצלחה של עסקה או כישלונה הצורב. יש לכם עשרות מתחרים שרוצים בדיוק את מה שאתם רוצים וכדאי תמיד להיות צעד אחד לפניהם. מינגלינג (mingling) בשפה רהוטה, אסרטיבית וקולחת תסייע לכם "לצוד" את העסקה הבאה שלכם ולטפוח לעצמיכם על השכם.

מילון אנגלי-עברי

אם אתם תיירים שמטיילים בחו"ל ומעוניינים להגיע לנקודה כלשהי, או אם אתם מתחזקים אתר מעניין, יסלחו לכם אם תעשו שימוש במילון כיס של תיירים. אך ככל שמדובר על עולם העסקים, לאף אחד לא תהיה סבלנות לנסות להבין אתכם, ואתם עלולים לפספס הזדמנויות רבות במהלך הדרך.

אל תחכו לרגע שבו תזדקקו לשפה העסקית יותר מכל, ובררו כבר כעת היכן ניתן לרכוש את המיומנויות הללו מהאדם המתאים ביותר. כדאי לפנות למורה מוסמך שיש לו גם ניסיון בעולם העסקים. ניסיון בהעברת לימודי אנגלית עסקית למתקדמים הוא המורה הטוב ביותר חשוב לוודא שגם למורה שלכם יש אותו. לאחר תקופה קצרה כבר תחושו בביטחון שחוזר אליכם ותוכלו ליישם את מה שלמדתם בפגישות עסקיות.

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support