דיבור באנגלית עסקית

לקביעת פגישת ייעוץ ללא עלות
השאירו פרטים ונחזור אליכם

לכל שפה יש שלושה רבדים עיקריים: הקריאה, הכתיבה והדיבור. ככל שעוסקים בדיבור באנגלית עסקית, הרי ברור שלא הכתיבה או הקריאה ימלאו כאן תפקיד מרכזי. לדעת לדבר נכון וחכם אלו הנושאים החשובים ביותר ככל שזה נוגע לעסקים. על מנת לשפר את האנגלית העסקית שלכם, השיטה היעילה ביותר הינה לדבר כמה שיותר עם אנשים. ככל שתרבו לדבר עם בעלי עסקים, שותפים עסקיים או ספקים מחו"ל, כך תשפרו את העמדה שלכם ותהיו מוכנים לרגע האמת. רונית ארזי תשדרג את רמת הדיבור שלכם ותסייע לכם לצבור ביטחון עצמי ותחושה נוחה כאשר אתם פוגשים דובר אנגלית.

דיבור באנגלית עסקית – רלוונטי לכל מדינה

השפה האנגלית היא גלובלית ולכן אין זה משנה באיזו מדינה תנהל את עסקיך, כמעט תמיד יבינו אותך אם תדבר באנגלית. ישנן אמנם מדינות ספורות שבהן מקובל לדבר בשפה המקומית, אך לרוב מדובר במדינות נחשלות שעדיין לא הגיעו לרמת פיתוח הולמת. במדינות אלו תזדקקו לעיתים למתורגמן מהימן שיעביר את המסר שלכם במלואו ולא יפספס אף היבט חשוב.

במדינות עולם שלישי רבות מתנהלים העסקים בשפות שונות, אך השפה השולטת היא האנגלית ומי שדובר אותה ברמה נאותה מצליח יותר מחבריו. אם אתם מתכננים לפתוח עסק שכרוך במגע עם אנשי עסקים מחו"ל כדאי שתלמדו לדבר אנגלית עסקית בצורה טובה.

מתרגמים אותך נכון?

טלפון שבור הוא משחק ילדים ישן שנהגנו לשחק בו בילדותנו. כעת, בתור אנשים גדולים ואחראיים, היינו רוצים שהמסר שלנו יובן כהלכה ושלא יחמיצו את הזווית ואת הטון הייחודיים שלנו. מתורגמן יכול אמנם להיות יעיל מאוד בהנחה שהוא ממש מוכשר, אך יש לו חסרונות רבים ואנשים תמיד מעדיפים לקבל את המידע ממקור ראשון.

ראשית מתורגמן עולה כסף ותמיד עדיף לקצץ בהוצאות. כמו כן, הוא לא תמיד יצליח להעביר את המסר במדויק ואתם תאלצו לסמוך עליו בעיניים עצומות. חיסרון נוסף במתורגמן הוא חוסר הסבלנות שעלולים להפגין הצדדים: תרגום של כל משפט יאריך את כל התהליך ועלול להיות מעייף ומייגע. ידיעת השפה תאיץ את התהליך ותביא להצלחה בטוחה.

מאמרים
דיבור באנגלית עסקית

לכל שפה יש שלושה רבדים עיקריים: הקריאה, הכתיבה והדיבור. ככל שעוסקים בדיבור באנגלית עסקית, הרי ברור שלא הכתיבה או הקריאה

קרא עוד »
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support