ד"ר ש.

לקביעת פגישת ייעוץ ללא עלות
השאירו פרטים ונחזור אליכם

הנני ממליצה בחום רב על רונית ארזי שליוותה אותי לאחרונה בהכנת הרצאה באנגלית לכנס בינלאומי בתחום הפסיכולוגיה. אני מדברת, קוראת וכותבת אנגלית ברמה טובה אך אינני רגילה להרצות בשפה האנגלית. פניתי לרונית בעקבות המלצה חמה ביותר שקיבלתי מסטודנטית לתואר שני שנעזרה בה בעבר כשנדרשה להרצות באנגלית על עבודת התזה שלה.

עם היכרותי עימה, התרשמתי כי רונית מורה מצויינת, מקצועית מאוד, נעימה ומאוד ממוקדת ומאורגנת בעבודתה. היא היתה אמפטית מאוד ללחץ בו הייתי שרויה לקראת ההרצאה בשפה שאינני מתורגלת להרצות בה והיתה גורם מרגיע ומארגן עבורי. רונית הצליחה למקד אותי בדרישות ההרצאה, כולל מבנה ועמידה בלוחות זמנים. התרשמתי מאוד מיכולתה להיכנס ולהבין את עולם התוכן והמושגים מתחום הפסיכולוגיה הקוגנטיבית-התנהגותית, עליהם התבססה ההרצאה.

בסופו של דבר – ההרצאה היתה מוצלחת מאוד ואני אסירת תודה לרונית על מסירותה, השקעתה אף מעבר לשעות הפגישות ויכולתה לארגן ולמקד אותי מחד ולהרגיע חרדה מאידך. אני שמחה מאוד על היכרותנו ואני סמוכה ובטוחה שאמשיך להעזר בשירותיה גם בהרצאות הבאות בשפה האנגלית.

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support