לימוד אנגלית עסקית במרכז

לקביעת פגישת ייעוץ ללא עלות
השאירו פרטים ונחזור אליכם

דומה כי אין צורך להכביר מילים על חשיבות לימוד אנגלית, שפת התקשורת הנפוצה ביותר בעולם. אלא שיש לא מעט אנשים אשר לא יכולים להסתפק באנגלית הבסיסית, אלא צריכים לקחת את ידיעת השפה מספק צעדים קדימה – וכאן, הרעיון של לימוד אנגלית עסקית הופך למצוין. הנה כל מה שצריך לדעת על התחום, כולל דגשים משמעותיים בבחירת מורה לאנגלית עסקית באזור המרכז.

קווים לדמותה של האנגלית העסקית

אנגלית עסקית, כפי שניתן להסיק בוודאי משמה, היא אנגלית גבוהה, הנמצאת בשימוש בעיקר (אבל ממש לא רק) על ידי אנשי עסקים, בכירים, עצמאיים, אקדמאים וכיוצא בזה. זוהי אנגלית הכוללת בתוכה לא מעט ניואנסים והתאמות למגזר העסקי, והרי אין לשכוח – שפת העסקים הרשמית בעולם היא אנגלית.

לימודי אנגלית עסקית, בין אם במסגרת של שיעורים פרטיים, קורס או סדנה, כוללים בתוכם תכני לימוד מגוונים, הנוגעים לכל היבטי התחום. בין השאר, נלמדים אוצר מילים וטכניקות הנוגעות להליכים דוגמת ניהול פגישות, התכתבות עסקית, הצגת החברה או שירותיה, מונחים עסקיים חיוניים וכיוצא בזה. הלימודים עוסקים לרוב גם ב"כלים" משלימים ליצירת תדמית חיובית או רושם עסקי חיובי, מה שנחשב למשמעותי לא פחות בתרבות העסקית של היום.

כך עושים זאת נכון

במרוצת השנים, הבינו יותר ויותר אנשים כי כדי ללמוד אנגלית בקלי קלות נדרש למצוא מורה מקצועי, הבקיא בשפה עד רמת היסוד ויודע כיצד להעביר אותה בצורה היעילה ביותר. כדי למצוא מורה שעונה על ההגדרה הזו, חשוב לבחון את הניסיון שלו בתחום, ואת אוכלוסיית הלקוחות שלו. היות ודיבור אנגלית בכלל, ואנגלית עסקית בפרט, מצריכים ביטחון עצמאי לא מבוטל, רצוי להיפגש עם המורה ולראות שהוא אכן הנעים ביותר שניתן לצפות לו, מה שיאפשר לפתח את הביטחון הדרוש.

עקב הסוגיות שהובאו מעלה, רצוי להעדיף מורים אשר מחזיקים בידע של ממש, או אפילו בהכשרה רשמית, בנושאים של תדמית ותרבות עסקית.

לימוד אנגלית עסקית במרכז עם מורה מקצועית

 

לימוד אנגלית עסקית במרכז עם מורה מקצועית

לימוד אנגלית עסקית במרכז יכול להיות פתרון נוח לכל מי שגר באזור גוש דן או מרכז הארץ ומעוניין לשפר את האנגלית שלו. בניגוד ללימודי אנגלית מסורתית, שבהם עובדים על שיפור אוצר המילים, הניסוח והדקדוק באופן רוחבי, שיפור האנגלית העסקית מתמקד באוצר מילים הרלוונטי לתחום המקצועי של התלמיד ואספקטים חשובים נוספים כגון עמידה מול קהל ועבודה על הביטחון העצמי. אצל רונית ארזי תוכלו ללמוד את כל אלו בצורה מותאמת אישית שתסייע לכם לשפר את האנגלית העסקית ללא קושי.

מה חשוב לדעת לפני שמתחילים לימוד אנגלית עסקית במרכז?

  • כל אחד יכול להשתפר: לא משנה מאיזה רקע אתם באים ומהי רמת האנגלית שלכם, תמיד תוכלו להשתפר ולהגיע לרמה שתאפשר לכם להתנסח ברהיטות כאשר אתם צריכים לכתוב דואר אלקטרוני, להציג מצגת או לשוחח עם אנשי עסקים מעבר לים.
  • אין תחליף לתרגול: מעבר לשיעורים מול המורה, עליכם לתרגל את אוצר המילים ולעבור על טקסטים גם בבית. כך תוכלו לדמות מצבים אמיתיים ולהגיע מוכנים אל השיעור הבא שלכם.
  • לכל תחום יש את הניואנסים שלו: למרות שיש בסיס משותף לכל בעלי המקצוע או בעלי התפקידים שרוצים לשפר את האנגלית העסקית שלהם, הרי שלכל תחום יש את הניואנסים שלו. לדוגמה, עורך דין לא ישתמש בדיוק באותה אנגלית עסקית של רופא, ורופא לא ישתמש בדיוק באותה אנגלית עסקית של יועץ השקעות. לכן, עליכם לדעת לבחור את המורה הנכון.
  • הכי חשוב להרגיש בנוח: לא מספיק לדעת מה לומדים, אלא גם איך לומדים. עליכם להרגיש בנוח מול המורה. לימודים באווירה טובה הופכים את הלימודים למהנים יותר ואתכם לתלמידים טובים יותר.

רונית ארזי: לימוד אנגלית עסקית במרכז כפי שלא חוויתם אותם מעולם

בין אם כבר לקחתם קורס או סדרת שיעורים באנגלית עסקית ובין אם לא, לימוד אנגלית עסקית במרכז אצל רונית ארזי אינם דומים לשום דבר שחוויתם עד כה. רונית מתאימה את דרך הלימוד ואופי הלימוד לכל תלמיד ותלמיד. בנוסף, הודות לניסיון שלה כיועצת תדמית, היא תעניק לכם ערך מוסף בדמות שיפור הביטחון העצמי ויצירת רושם ראשוני מוצלח גם במצבים לא פשוטים בהם אתם עשויים להיתקל.


ללמוד אנגלית עסקית במרכז

נמאס לכם לא לדעת אנגלית? להתרגש יותר מידי בכל פעם כשאתם צריכים לדבר באנגלית? "לשבור שיניים" במסיבות קוקטייל עסקיות? אם כך, הגיע הזמן שתחשבו גם אתם על לימוד אנגלית עסקית במרכז. תשכחו את כל מה שחשבתם על לימוד אנגלית, כי איתי, רונית ארזי, מחכה לכם חוויה אחרת לגמרי. אני עוסקת בתחום זה למעלה מעשר שנים, כך שאני מביאה איתי ניסיון רב, אהבה לענף הזה וידע, אז למה שלא תתקשרו עוד היום ותתחילו ללמוד אנגלית בהנאה?

ללמוד אנגלית עסקית במרכז

למה לימוד אנגלית עסקית במרכז זה משהו שאתם לא יכולים לוותר עליו?

בין אם השאיפה שלכם היא להצליח להעביר ביקורת על טור מסוים שקראתם בעיתון אמריקאי פופולארי, לדבר עם השכן לטיסה או לכתוב מיילים באנגלית, כדאי שתדעו: זה אפשרי. אין זה באמת משנה למה עד היום לא ידעתם אנגלית, כי לימוד אנגלית עסקית במרכז זה משהו שאף פעם לא מאוחר להתחיל אתו. לא כדאי לוותר על כך שכן לימוד אנגלית כולל יתרונות רבים:

  • תוכלו להשתתף בכנסים בחו"ל בכל תחום, נושא ועניין
  • תוכלו להכין מצגות, לכתוב מיילים ולתקשר עם השותפים שלכם מחו"ל באנגלית
  • הביטחון העצמי שלכם ישתפר וגם המעמד שלכם בחברה שבה אתם עובדים
  • תוכלו להגיש מועמדות לכל משרה מעניינת שדורשת, בין היתר, בקיאות באנגלית

לימודי אנגלית בימינו הינם פתרון יעיל, מומלץ, נגיש ונוח מאשר בעבר, כך שחבל לוותר על החוויה המופלאה הזאת.

בואו ללמוד באווירה נפלאה

אין זה משנה באילו מסגרות ניסיתם ללמוד אנגלית עד היום, כי אם לא הצלחתם, כנראה ששיטת הלימוד לא התאימה לכם. זו עוד סיבה נהדרת שבגללה אתם מוזמנים לפנות דווקא אלי, רונית ארזי. אני מאמינה שיש קשר ישיר בין שיטת הלימוד הנבחרת ובין היעילות שלה. לכן אני מקפידה להתאים את שיטת הלימוד לכל תלמיד שפונה אלי, והכול כל התחשבות בצרכים, במטרות וביכולות של כל תלמיד ותלמיד. התקשרו אלי עוד היום למספר: 054-8044999 ואוכל לסייע לכם בדרך להגשמת החלום על ידי שיעורים פרטיים באנגלית עסקית.


לימודי אנגלית עסקית במרכז

אם יש לכם מטרה שהיא מעבר לעסק שלכם כאן בארץ, ומעבר לעבודה רק בישראל, אין ספק כי לימודי אנגלית עסקית במרכז יועילו לכם להגיע לשם במהירות. במרכז של רונית ארזי תוכלו לקבל את השיעורים וההכשרה שנחוצה לכל מי שרוצה לנהל מגעים עם אנשי עסקים בחו"ל, ובכך לקדם את עצמו להישגים כמו חתימה על עסקאות, שיתוף פעולה פורה בכל תחום שהוא, נטוורקינג והרחבת תחומי הפעילות שלו לא רק בישראל. אם גם אתם שואפים להגיע רחוק אין ספק שכלים כמו לימוד שפה עסקית וגינונים המתאימים למה שמקובל בעולם הם מה שנחוץ לכם.

לימודי אנגלית עסקית במרכז מקלים עליכם בגלל סיבות רבות

  • כשגרירים ונציגים של החברה שבה אתם מועסקים או אפילו של ארגונים דיפלומטיים אתם צריכים לייצג את עצמכם ואת מי ששלח אתכם בכבוד. אי ידיעת הקודים החברתיים או איך לדבר נכון עלולה להציג אתכם באור לא חיובי. אתם יכולים למנוע זאת על ידי הכשרה מראש.
  • מי שיודע לדבר יודע להשיג מטרות בצורה יעילה, כמו סגירת עסקה או ניהול משא ומתן בכל תחום שהוא, אפילו מדיני, ולכן חשיבות לימודי אנגלית עסקית במרכז היא גדולה.
  • תקשורת טובה יותר גם ללא מילים על ידי שיפור התדמית שלכם וגינוני תרבות עסקית היא חלק מלימודי השפה העסקית אצל רונית ארזי, מה שמקנה לכם עוד כמה נקודות זכות.
  • מכירות גדלות משום שאתם פשוט יודעים לתרגם נכון את הקוד העסקי ויודעים איך לענות ללקוחות הפוטנציאליים שלכם. חשבו כמה זה מתסכל לדעת את התשובה אבל ללא יכולת לתרגם אותה.
  • שפה עסקית נכונה מתאימה גם להרצאות ולפרזנטציות, מה שמעלה את המחיר והערך שלכם.

שיעורים פרטיים או בקבוצות

שיעורים פרטיים מקנים לכם את היכולת להתקדם הרבה יותר מהר משום שמדובר בהתקדמות אישית ותיקון מהיר. התרגול נעשה בקצב שמותאם לכם ואינכם צריכים לחכות לאחרים. כמו כן, וזה חשוב במיוחד לישראלים, אם אתם נבוכים מרמת השליטה שלכם בשפה ורוצים בכל זאת לתרגל זאת בפרטיות ובדיסקרטיות, זהו הפתרון האידיאלי עבורכם להגיע לתוצאות מהירות בקלות ויסודיות. ניסיון רב של מורה פרטית יכול לחולל פלאים ולכן אתם מוזמנים לנסות ללמוד שפה שתקדם אתכם בעסקים.


לימודים לאנגלית עסקית במרכז

אתם מעולים מקצועית אבל מתבלבלים כשצריך לדבר באנגלית? לימודי אנגלית עסקית במרכז הם בדיוק בשבילכם! כמה פעמים עוד תפספסו מכרזים מעניינים רק כי אולי אח"כ, במסגרת העבודה, תצטרכו לדבר באנגלית? אתם חולמים להתקדם לחברה גלובאלית אבל חוסר הביטחון שלכם באנגלית תוקע אתכם? אני, רונית ארזי, נמצאת כאן כדי לעזור לכם להתמודד עם כל הקושי הזה. אני מלמדת אנגלית עסקית למעלה מעשור, אז למה שלא תתקשרו אלי ונתחיל לעבוד ביחד על האנגלית שלכם?

במה לימודי אנגלית עסקית במרכז יכולים לתרום לכם?

אכן, ניתן להמשיך להתנהל בעבודה בדומה למה שעשיתם עד היום: בכל פעם כשמגיעים אורחים מחו"ל לעשות את עצמכם חולים, לוותר על כנסים מעניינים ולא להעביר הרצאות. זאת למרות שאתם האנשים המקצועיים ביותר בחברה שלכם. עם זאת, במידה וכן תשקיעו באופציה כמו לימודי אנגלית עסקית במרכז, יפתחו בפניכם לא מעט דלתות. אתם תלמדו:

  • להכין מצגות באנגלית.
  • לכתוב מיילים.
  • להכין תכנית לפרויקטים בנושאים שונים.
  • להעביר ולנהל ישיבות חשובות באנגלית.

חשבתם לרגע שמדובר על לימודים אינסופיים שידרשו מכם השקעה רבה? טעיתם! התוצאות מהירות מאוד, מה שאומר שכבר מהפעם הבאה כשיגיעו השותפים העסקיים מחו"ל, תוכלו להרגיש אחרת בכל מסיבת קוקטייל שתיקחו בה חלק.

בואו ללמוד בשיטה שבאמת מתאימה לכם

אני מאמינה, מתוך הניסיון שצברתי בשנים האחרונות כמורה לאנגלית עסקית, שתלמידים לומדים טוב יותר כשהשיטה מתאימה להם. לכן, כשתלמיד חדש פונה אלי אני תמיד מנסה להבין: איך הוא לומד הכי טוב, מה המטרה שבגללה הוא הגיע ומהם הצרכים שלו מהאנגלית העסקית. זה בדיוק מה שאעשה גם כשאתם תפנו אלי, מה שיוביל כמובן לתוצאות טובות ומהירות. בנוסף, זו הולכת להיות חוויית לימוד מהנה שלא תשכחו כל כך מהר, אז למה אתם מחכים? התקשרו אלי עוד היום למספר: 054-8044999, ספרו לי למה אתם רוצים ללמוד אנגלית עסקית, מה דרוש לכם וביחד נבחר את שיטת הלימוד הנכונה. אתם תראו שמהר מאוד האנגלית שלכם תשתפר פלאים והדבר היחיד שלא תבינו, זה איך לא עשיתם את זה כבר לפני שנים.


אנגלית עסקית במרכז

שיעורי אנגלית עסקית במרכז הופכים לנפוצים יותר ויותר. אנשי עסקים רבים מעוניינים לקדם את הפרויקטים שלהם ולהפיץ את החברה גם בקרב דוברי האנגלית בארץ ובעולם. רונית ארזי היא מורה לאנגלית עסקית אשר מסייעת לאנשי העסקים לשפר את האנגלית שלהם ומעניקה להם כלים לשיפור אוצר המילים, כך שיוכלו להציג את הפרזנטציה שלהם ולתת שירות גם בארצות שמעבר לאוקיינוס.

מה ההבדל בין אנגלית עסקית במרכז לאנגלית רגילה?

בקרב ישראלים לא מעטים קיימת תפיסה שאם הם יודעים לדבר ולכתוב באנגלית ברמה טובה, הרי שהם אינם זקוקים לשיעורים נוספים באנגלית. ואכן, ממבט ראשון, נראה שלישראלים אין בעיה עם השפה האנגלית. רבים שולטים בה, רואים סרטים ואף קוראים מאמרים וספרים. ועדיין, כאשר יש צורך לדבר על העסק או בכלל, הם עומדים חסרי אונים. זאת משום שיש הבדל בין האנגלית העסקית לאנגלית המדוברת, ה"עממית". אם כי למעשה קיימים הבדלים משמעותיים בין השפות:

  • האנגלית שבה אנו משתמשים בחיי היום יום מבוססת יותר על שפה מדוברת שיש בה לא מעט ביטויים עממיים. בשפה זו מדברים גם בסרטים ההוליוודיים שאנו למדנו לראות ללא תרגום. האנגלית העסקית, לעומת זאת, היא אנגלית רשמית יותר, ובה אין תמיד מקום לסלנג היום יומי.
  • האנגלית העסקית כוללת מונחים מקצועיים רבים, בהתאם לתחום שבו אתם מעוניינים להרצות או לעסוק. כשמדובר בהרצאה בעברית, הרי שאתם שולטים בכל המונחים הרלוונטיים, ואילו באנגלית המצב עלול להיות לא בטוח. מורה לאנגלית עסקית תוכל לסייע בתרגום המדויק של המונחים המקצועיים לשפה האנגלית ולמנוע אי הבנות במהלך הרצאות וכנסים.
  • שיטות הלימוד של האנגלית העסקית והאנגלית המדוברת הן שונות. בעוד שלימודי האנגלית העסקית מבוססים על ידע קודם, הרי שבלימודי האנגלית המדוברת מתחילים התלמידים פעמים רבות מאפס.

האנגלית שמגיעה למרכז

בערים כמו תל אביב, רמת גן, הרצליה, חולון, הוד השרון או קריית אונו מתרחשות פעילויות עסקיות בכל עת. שם קמה לה חברת הייטק, וכאן נוסד משרד חדש לרואי חשבון. הבעלים של בתי העסקים האלה זקוקים לשליטה טובה באנגלית, ולכן הם פונים למורה מקצועית. חשוב לבחור במורה בעלת ניסיון רב שיכולה להוביל אתכם אל ההצלחה המיוחלת.

האנגלית שמגיעה למרכז

 

כך לומדים אנגלית עסקית במרכז

רבים רוצים ללמוד אנגלית עסקית במרכז על מנת לשפר את יכולות התקשורת המקצועית שלהם לצורך נסיעות, תכתובות עם קולגות מעבר לים בדואר אלקטרוני, התנהלות בתוך הארגון, כתיבת מסמכים טכניים וכמובן ראיונות עבודה. בשונה מאנגלית שנלמדת בתיכון או אפילו תוך כדי התואר, האנגלית העסקית שנלמדת אצל רונית ארזי מתמקדת באותם נושאים ותחומים הרלוונטיים לאנשי עסקים, חברות וארגונים.

לימוד אנגלית עסקית במרכז באופן אפקטיבי מתמקד במספר מישורים שונים:

  • הקניית ביטחון: באמצעות לימוד בסביבה נעימה ותומכת, ניתן לחזק את הביטחון העצמי של התלמיד ולאפשר לו לדבר באופן שוטף וטבעי, והדבר לא פחות חשוב מאשר לדעת כיצד להרכיב את המשפט הנכון.
  • תדמית ותרבות עסקית: ברומא התנהג כרומאי: אי אפשר לנתק את האנגלית העסקית מהכללים הבלתי כתובים של עולם העסקים, כללים שלעיתים נראים נוקשים מדי לישראלי הממוצע, אך יש להם חשיבות מכרעת כאשר רוצים להגיע אל המטרה ולשמור על מערכות יחסים לטווח ארוך.
  • התאמה אישית לכל תלמיד: אין חלופה להקניית השפה על פי הצרכים הייחודים של כל תלמיד ורמת הידע המוקדמת שלו. לכל תלמיד ישנו קצב אחר ונקודת חזקות או חלשות יותר שהוא מגיע איתן לשיעור הראשון. זהו ההבדל בין לימוד אצל מורה פרטי המקדיש את מלוא תשומת הלב לכל תלמיד ובין לימוד בקבוצה, שבה קשה יותר לתת יחס אישי לכל תלמיד.
  • בחירה באוצר המילים הנכון: כאמור, אנגלית עסקית היא אנגלית שממוקדת בתחום מסוים, אך קיימים הבדלים בין אוצר המילים בתחומים כמו רפואה, הייטק, כלכלה ועוד. לכן, חובתו של המורה היא לדעת באיזה אוצר מילים. בחירה באוצר המילים הנכון מאפשר ללמוד אנגלית באופן אפקטיבי יותר ובמשך זמן קצר יותר.

ללמוד אנגלית עסקית עם רונית ארזי

כפי שבוודאי הבנתם, לא כל אחד יכול ללמד אנגלית עסקית במרכז, ולשם כך דרושים ידע וניסיון רבים. עם וותק של עשרות שנים ולימוד של מאות תלמידים מרוצים, אין ספק שאצל רונית ארזי תוכלו לממש את הפוטנציאל האישי שלכם ולשפר את האנגלית שלכם לעין שיעור.

 

אז במה עוד לימודי אנגלית עסקית במרכז יכולים לתרום לכם?

לימודי אנגלית עסקית במרכז יכולים לעזור לכם לשפר את האנגלית שלכם לצרכי עסקים בצורה ניכרת מבלי ללמוד במשך מאות שעות או לתרגל אלפי מילים חדשות. דבר זה מתאפשר הודות לכך שהאנגלית העסקית מתמקדת לרוב רק במה שצריך על מנת לתקשר עם אנשי עסקים אחרים או קולגות בחברות וארגונים אחרים. אצל רונית ארזי תוכלו להשיג בדיוק את המטרה הזו בזמן הנוח לכם.

  • התנהלות טובה יותר בתוך הארגון או מול לקוחות הנמצאים מעבר לים: בחברות וארגונים רבים מקובל כי כל התכתובת הפנימית במייל או במסמכים רשמיים מתקיימת באנגלית מכיוון שהשימוש במונחים מקצועיים והנטייה להשתמש בראשי תיבות מקצרת מאוד תהליכים ועוזרת להטמיע את הידע בארגון במהירות. הדבר נכון כמובן גם לפרילנסרים או צוותים קטנים המתכתבים עם לקוחות מחו"ל באופן שוטף.
  • ראיונות עבודה באנגלית: ראיונות עבודה בתחומים מסוימים וכמובן בחברות בחו"ל מתקיימים באנגלית. ידיעת האנגלית העסקית הרלוונטית תעזור לכם ליצור רושם ראשוני טוב יותר ותפוגג את המתח הרב שבלאו הכי נוצר בסיטואציה כזו.
  • מבחנים באנגלית: גם אם עברתם את מבחני הפסיכומטרי (או מבחן אמי"ר) בשלום, לימודי האנגלית יכולים לתרום לכם אם אתם מתכוננים לבחינות קבלה באוניברסיטאות בחו"ל בהם השפה השלטת היא אנגלית.  לדוגמה, אחד מהמבחנים הידועים ביותר הוא מבחן GMAT הנדרש מסטודנטים המעוניינים ללמוד לתואר שני במנהל עסקים.
  • העברת מצגות והרצאות: נדרשתם להציג מצגת באנגלית בפני אורחים חשובים מחברה או ארגון אחר?   לימודי אנגלית עסקית יוכלו לעזור לכם לשפר את קישורי הפרזנטציה שלכם באנגלית ולדבר בביטחון מלא גם אל מול קהל.

לימודי אנגלית עסקית במרכז עם רונית ארזי פוגעים בול

לימודי אנגלית עסקית במרכז עם רונית ארזי פוגעים בול

לא כל המורים והקורסים מספקים את אותה הרמה של לימודי אנגלית עסקית במרכז, ועליכם למצוא את מי שיידע לעזור לכם להתמקד בעיקר. במיוחד כאשר הזמן העומד לרשותכם הוא יקר מאין כמוהו. עם וותק של עשרות שנים ומאות תלמידים מרוצים, אתם יכולים להיות בטוחים שאצל רונית ארזי אתם נמצאים בידיים בטוחות.

 

אנגלית עסקית במרכז בקלות

אנשים רבים בישראל משקיעים לא מעט בלימודים והתמקצעות בתחום עבודתם. עם זאת, ברגע האמת, כשמדובר על הצגת החברה שבה הם עובדים בשפה האנגלית – הם נאלמים דום. נשמע לכם מוכר? אם כך, לימודי אנגלית עסקית במרכז הם בדיוק בשבילכם! אינכם ניגשים למכרזים כאלה ואחרים כי התפקידים בהם כוללים שיחות או שיווק באנגלית? יודעים שאתם אנשי מקצוע נפלאים אך מתקשים לדבר ולהעביר הרצאה באנגלית? שמי רונית ארזי ואתם מוזמנים להתקשר אלי עוד היום כדי ללמוד אנגלית עסקית.

למה אנגלית עסקית במרכז זה משהו שכדאי להשקיע בו?

בתור אנשי מקצוע בתחומים כאלה ואחרים, אתם בוודאי מבינים את החשיבות של למידה לכל אורך שנות הקריירה שלכם. אין זה באמת משנה אם אתם רופאים, מתכנתי מחשבים או עורכי דין, שכן הלמידה היא תמיד חלק מהעניין. אם אתם תוהים למה כדאי להשקיע גם בלימוד אנגלית עסקית במרכז, כדאי שתדעו שיש לכך מספר יתרונות בולטים:

  • הביטחון שלכם, בכל פעם כשתצטרכו לדבר באנגלית, ישתפר פלאים.
  • לא תגבילו את עצמכם במשרה מסוימת ותוכלו להגיש את המועמדות שלכם לכל משרה שתרצו.
  • תוכלו להיות נציגי החברה שבה אתם עובדים גם בכנסים מעניינים בחו"ל.

כשיודעים אנלית טובה ולא "שוברים את השיניים", הדברים נראים אחרת ואתם מציגים את עצמכם, ואת החברה שבה אתם עובדים, בצורה טובה פי כמה. גם לכם מגיע, אחת ולתמיד, לדעת אנגלית ברמה גבוהה כי אין ספק שזו השפה המשמעותית ביותר בימינו בעולם העסקים.

בואו ללמוד אנגלית איך שמתאים לכם

אני, רונית ארזי, עוסקת בכל מה שקשור ללימוד אנגלית עסקית כבר יותר מעשר שנים, כך שאיתי אתם יכולים להיות בטוחים שאתם בידיים טובות. אני מאמינה שמי שלומד בצורה שמתאימה לו יכול להיות לתוצאות נהדרות בזמן יחסית קצר. מוזמנים ליצור עמי קשר עוד היום במספר: 054-8044999. אוכל להתאים את עצמי לצרכים, לדרישות וליכולות שלכם, כך שאין ספק שהחוויה תהיה גם נעימה ומהנה.


כיצד מתחילים בלימוד אנגלית עסקית במרכז?

כיצד מתחילים בלימוד אנגלית עסקית במרכז?

לימוד אנגלית עסקית במרכז הוא לא עניין של מה בכך, ולא כל מורה לאנגלית יכול ללמד אנגלית עסקית – ואת זה אתם צריכים לזכור. על רקע זה אנו חייבים לציין כי הדבר החשוב ביותר בלימודי אנגלית זו השיטה שבה הלימודים מועברים. ככל ששיטת לימוד האנגלית תהיה ברמה גבוהה יותר, כך השליטה שלכם בשפה תהיה טובה יותר. לכן, כאשר אתם פונים אל מורה לאנגלית, עליכם לברר לגבי שיטת הלימוד – ורק אז להחליט האם לבחור בו או במורה אחר. למידע נוסף, פנו אל רונית ארזי.

לימוד אנגלית עסקית במרכז – האם אפשר ללמוד אנגלית לבד?

אחת השאלות החשובות ביותר שכל אחד שואל את עצמו בהקשר של לימוד אנגלית עסקית במרכז, הוא האם אפשר ללמוד אנגלית לבד או שמא אנו צריכים מורה? אם כן, עליכם להבין כי יש קושי גדול ללמוד אנגלית לבד – וכי עם מורה זה יהיה הרבה יותר קל. אם תלמדו ללא מורה, האנגלית תיראה לכם כמו סינית וספק אם תתקדמו בתחום זה – וזהו משהו שאתם חייבים לתת עליו את הדעת. עליכם להבין כי לימוד אנגלית עם מורה ישדרג את היכולות שלכם, יחסוך לכם זמן והכי חשוב – יבטיח כי אתם תדעו אנגלית בצורה הטובה ביותר שיש, וזה דבר חשוב מאין כמותו ואי אפשר להתעלם ממנו.

מתעניינים בלימודי האנגלית? פנו אל המומחים!

רונית ארזי פיתחה שיטה ייחודית ללימוד אנגלית עסקית, ותודות לשיטה הזאת היא נחשבת בעיני רבים למורה מובילה ומקצועית בתחום לימודי האנגלית. אם חשוב לכם לשלוט באנגלית עסקית, וללמוד זאת מהר, רונית היא הכתובת הטובה ביותר בשבילכם. לא תמצאו עוד מורה איכותית כמו רונית, כאשר היא חרטה על דגלה את נושא המצוינות וההשקעה בכל תלמיד ותלמיד. כיום, בעקבות הקורונה, רונית מאפשרת לקחת שיעורים בזום – וזאת מבלי להתפשר על המקצוענות של הלימודים. לכן אם אתם רוצים ללמוד אנגלית ברמה גבוהה, אין ספק כי פניה אל רונית ארזי היא הצעד החכם ביותר שאתם יכולים לעשות ולמעשה זהו צעד מתבקש – וזאת ללא עוררין.


לימודי אנגלית עסקית במרכז עם רונית ארזי

אין ספק כי כל ישראלי צריך לבחון את השאלה האם כדאי לו להירשם אל לימודי אנגלית עסקית במרכז, או שמא הוא יכול להסתדר ללא אנגלית בעולם של היום. אין גם ספק כי ב-99% מהמקרים אנשים יצטרכו לדעת אנגלית, וזאת בגלל שמי שרוצה להתקדם בעולם העסקי חייב לדעת אנגלית עסקית. על רקע זה עולה השאלה האם כדאי ללמוד אנגלית לבד או בקבוצה? והתשובה היא שלימודי אנגלית באופן עצמאי הם הרבה יותר מועילים וברמה הרבה יותר גבוהה, ומכך אי אפשר להתעלם. לפרטים נוספים, ניתן לפנות אל רונית ארזי.

לימודי אנגלית עסקית במרכז – שימו לב לניסיון של המורה

לימודי אנגלית עסקית במרכז – שימו לב לניסיון של המורה

כאשר עוסקים בנושא של לימודי אנגלית עסקית במרכז, עולה השאלה הבאה: כיצד נבטיח כי נלמד את התחום בצורה הטובה ביותר שיש? אם כן, אין ספק כי הדבר קשור למורה וככל שהמורה יותר טובה – כך אנו נדע את החומר בצורה יותר מושלמת. על רקע זה יש לציין כי אחד הדברים החשובים ביותר בהקשר של המורה היא השאלה כמה ניסיון יש לה. ככל שהמורה יותר מנוסה כך אנו נדע אנגלית בצורה יותר טובה. הניסיון של המורה מאפשר לה לבנות לכם תכנית לימודים מאפס, וכך לשדרג את הידע שלכם באנגלית בכמה רמות ובצורה מהירה. לכן כאשר אתם פונים אל מורה, חשוב לשאול אותה כמה ניסיון יש לה.

לפנות אל המורה המנוסה בישראל ללימודי אנגלית עסקית

אי אפשר לדבר על רונית ארזי ולא להזכיר את העובדה שהיא אחת המורות המנוסות ביותר בישראל בפער ניכר מאחרות ומאחרים. רונית כבר ראתה הכול בתחום לימודי אנגלית, וזה מאפשר לה ללמד אתכם בצורה הטובה ביותר שיש. הניסיון של רונית מאפשר לה לדעת בדיוק איך ללמד אתכם, וזה דבר שלמורים אחרים חסר. אם אתם מחפשים אחר המורה המושלמת, אין ספק כי רונית ארזי היא הכתובת בשבילכם ללא כל ספק או שאלה.


שאלות נפוצות:

איפה ניתן לקבל שיעורי אנגלית עסקית במרכז הארץ?

ישנם מורים רבים שמלמדים אנגלית עסקית במרכז, אך על מנת ללמוד את השפה בצורה האפקטיבית והטובה ביותר מומלץ לפנות לרונית ארזי, רונית בעלת ניסיון רב שנים בלימוד השפה האנגלית ויודעת להוציא מתלמידיה את מלוא הפוטנציאל שלהם. בזמן הטוב ביותר.

האם ניתן ללמוד אנגלית עסקית לבד?

זה אפשרי, אבל הלימוד יהיה קשה, ארוך והרבה פחות אפקטיבי. על מנת להגיע לתוצאה הרצויה בזמן המהיר ביותר מומלץ להיעזר במורה מקצועית בעלת ניסיון.

איך ניתן לקבוע שיעור?

במידה וגם אתם מעוניינים לשפר את האנגלית העסקית שלה ולהביא אותה לרמה טובה מספיק על מנת להשתמש בה לצורך עסקים – תרימו עוד היום טלפון למספר 054-8044999 וקבעו את השיעור הראשון שלכם.

מאמרים
שרי: הסבלנות משתלמת

רונית היקרה, רציתי להביע את תודתי הרבה. את מורה נפלאה, קשובה, סבלנית ומתחשבת. כמו כן, הינך מאמנת נהדרת וחברה מדהימה.

קרא עוד »
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support