לימוד אנגלית עסקית מדוברת

לקביעת פגישת ייעוץ ללא עלות
השאירו פרטים ונחזור אליכם

כל שפה מתחלקת לשני חלקים עיקריים. החלק הראשון הוא השפה הרשמית שאותה ניתן למצוא במילון או באנציקלופדיות, והחלק השני הוא הדיבור העממי שהשתרש ויצר את עצמו עם השנים. לימוד אנגלית עסקית מדוברת ניתן לתרגול ולמידה בעיקר אם פוגשים אנשים שדוברים את השפה ברמת שפת אם. אנשים אלה הם דוברי אנגלית רהוטה אשר מכירים ביטויים שגורים בכל פה של איש עסקים מתחיל. לשפה המדוברת יש כללים משלה וצריך לדעת מתי לנקוט בה ומתי לשתוק. רונית ארזי היא מורה לאנגלית עסקית בעלת ניסיון של שנים רבות ויכולה לתרום רבות להשכלתכם בתחום.

לימוד אנגלית עסקית מדוברת – מתי צריך לשפר?

ישנם מקומות רבים בהם ניאלץ להשתמש באנגלית עסקית מדוברת. זה יכול להיות במסגרת של מקום העבודה שלנו, במהלך פגישה עסקית חשובה, בטיול בחו"ל או במקרה של רילוקיישן. נסיעה למטרות עבודה בחו"ל היא ללא ספק אחד המקומות שבהם אנגלית עסקית מדוברת תציל אותנו ממבוכות רבות. מדובר לא רק בביטויים מדויקים אלא גם בביטחון העצמי שלנו שיוכל להוביל אותנו למקומות הנכונים.

העברת המסר בצורה הנכונה מצריכה לעיתים נקיטה בשפה המתאימה, וחוסר ביטחון בשפה הוא דבר שקשה להסתיר. שיפור השפה העסקית המדוברת יקדם אתכם לעבר היעדים שלכם במהירות וללא פשרות. כל קורס באנגלית מביא שיטות שונות ללמידה, מוטב לבצע מבחן עצמי על מנת להבין מה הרמה שלכם ועל ידי כך תוכלו להתאים את עצמיכם לקורס המתאים.

איך מתאימים קורס אנגלית

כל מקצוע דורש שימוש במונחים שונים. ישנם מונחים וביטויים טכניים שלא תמצאו בכל תחום, ולכן כדאי לבחור רק את מה שנוגע ישירות אליכם. העבודה או העיסוק שלכם רלוונטיים ביותר ומאפשרים לכם להתמקד במה שחשוב יותר. השיפור העיקרי בלימודי אנגלית עסקית יתבצע על ידי תרגול של דיבור ושיחה עם אנשים אחרים. הכרה של פתגמים וניבים שונים יהפכו את הלימוד למעניין ופורה מאוד.

לימוד באנגלית עסקית מדוברת ישפר את כל מערך החיים שלכם, יפתח אתכם אל קהלים חדשים, יביא לכם יותר לקוחות ויכיר לכם עולם חדש. ההבנה שבידיעה היא מקור נפלא למוטיבציה מתפרצת שאין לה גבולות.

מאמרים
לימוד אנגלית עסקית

גם אנשים שאינם נוסעים לחו"ל במסגרת רילוקיישן אך נדרשים להתכתב ולדבר עם גורמים עסקיים ורשמיים בחו"ל מכירים את בעיית השפה

קרא עוד »
לימודי אנגלית עסקית
מאמרים
לימוד אנגלית למתקדמים 

השפה האנגלית אינה מפסיקה להתפתח. המילים משתכללות ומקבלות משמעויות אחרות ותמיד ניתן לשפר את הדיבור, הקריאה והכתיבה שלנו. אם אתם

קרא עוד »
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support