לימוד אנגלית עסקית

לקביעת פגישת ייעוץ ללא עלות
השאירו פרטים ונחזור אליכם

גם אנשים שאינם נוסעים לחו"ל במסגרת רילוקיישן אך נדרשים להתכתב ולדבר עם גורמים עסקיים ורשמיים בחו"ל מכירים את בעיית השפה הרשמית הנכונה לשימוש. לימוד אנגלית עסקית נחוץ היום לכל מי שרוצה לדעת כמה שיותר איך לנהל מגעים ושיחות רשמיות בכל תחום שהוא עם גורמים בחו"ל. רונית ארזי מציעה קורסים של שפה עסקית זו שמועברים בדגש על בניית התדמית הייצוגית שלכם בהתאם לסטנדרטים הנהוגים בחו"ל. זה עשוי לשפר עד מאוד את ההישגים שלכם בכל תחום, כולל התכתבויות רשמיות עם גורמי עבודה.

לימוד אנגלית עסקית מציע לכם רק יתרונות

  • אין ספור שימושים שאפשר לעשות עם אנגלית עסקית הם הדרך הטובה ביותר לנצל שפה ותרבות חדשות אלה. אתם יכולים לנהל מגעים עם שותפים לעסקים, להיות עובדים ישראלים אפילו מהבית של כל מיני חברות בינלאומיות, להרצות בחו"ל לדוברי שפות זרות על המוצרים והשירותים שלכם, להציג פרזנטציות חשובות, לייצג את המדינה או גופים ציבוריים בחו"ל מבלי להיות מובך בגלל השפה הבלתי מספקת שבפיכם, ולשפר את התדמית שלכם בעיני גורמים זרים.
  • ביטחון עצמי משופר באמצעות השליטה שיש לכם ברזי השפה העסקית מעניק לכם יתרון בניהול משא ומתן על עסקאות שונות. אתם יכולים להגיע רחוק בסימון מטרות והגעה אליהן בעזרת הקורסים של רונית ארזי, מורה מנוסה לאנגלית עסקית.
  • נטוורקינג היא אחת המיומנויות הכי חשובות לכל מי שרוצה להתקדם, וכאשר אתם יכולים לנהל שיחת חולין, "סמול טוק" שכזה בקלות ובלי שתיקות מעיקות זה משפר את היכולת שלכם לקשור קשרים.
  • הבנה טובה יותר של התרבות העסקית גם משפרת את היכולת שלכם לתת שירות, לנהל פרויקטים וישיבות ולחתום על חוזים טובים יותר. אנגלית כזאת מאפשרת לכם לגלות טעויות שונות שאתם עלולים לעשות בחוזים ובהסכמים השונים ולהבטיח לעצמכם חוזים טובים יותר.

לימוד אנגלית עסקית מעולם לא היה קל יותר

כדי ללמוד לדבר עם השותפים שלכם אתם צריכים לשלוט בכל הדקויות התרבותיות. זה דורש גם שיפור התדמית האישית שלכם אם אתם נבוכים מרמת הידע שלכם באנגלית עסקית. מורה פרטית או קורס ישפרו אצלכם את שפת האנגלית בקלי קלות כך שתוכלו ליישם את כל מה שתלמדו בשדה העסקים הבינלאומיים. זה מבטיח לכם יכולת להגיע רחוק מאוד עם החברה שלכם.

מאמרים
אנגלית מדוברת

כל ילד לומד אנגלית בבית הספר, ועדיין ישראלים רבים מתקשים לנהל שיחה שוטפת באנגלית כשהם נדרשים להציג מוצר חדש בפני

קרא עוד »
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support