לימוד דקדוק באנגלית

לקביעת פגישת ייעוץ ללא עלות
השאירו פרטים ונחזור אליכם

ישנן אלפי מילים בשפה האנגלית וגם אם נדע את כולן עדיין לא נוכל לעשות בהן שימוש  ללא ידיעת כללי הדקדוק הנכונים. דיבור ללא ידיעת כללי הדקדוק ישמע מבולבל, לא מובן ובוודאי שלא מדויק. לימוד דקדוק באנגלית הינו כורח המציאות וצריך להתקיים בד בבד עם לימוד אוצר המילים. למעשה כל שפה שתלמדו תהיה כרוכה בהבנה של הדקדוק שלה, הטיות הגוף, פעלים, זמנים וכל מה שדרוש על מנת להפיק משפטים מובנים ונכונים. רונית ארזי היא מורה מקצועית לאנגלית שמביאה עמה ניסיון רב מתחומי חיים שונים.

לימוד דקדוק באנגלית – כללים פשוטים

ישנן עשרות שפות ברחבי העולם וכל אחת מהן מביאה אתה את כללי הדקדוק שלה. השפה האנגלית היא פשוטה יחסית ולא מקשה יתר על המידה על התלמידים:

  • זמנים באנגלית – בניגוד לעברית הכוללת שלוש צורות זמן עיקריות, הרי שבאנגלית קיימות צורות ביטוי רבות מאוד של זמנים. השפה האנגלית מאפשרת לכם להביע את עצמכם בצורה מושלמת ולתאר באופן מדויק מאוד דברים שקשה לבטא בשפות אחרות.
  • הטיות הגוף הן פשוטות למדי אך חשוב מאוד להכיר אותן ולהשתמש בהן בצורה המתאימה והנכונה.
  • פעלים הם הדרך של השפה ליצור דינמיקה ולהמחיש ביתר קלות את מה שאתם רוצים שיקרה בשטח. ידיעה של הפעלים וכתיבתם הנכונה תאיץ כל אינטגרציה ותסייע מאוד.

רק מורה מוסמך

שלב לימוד הדקדוק הינו חשוב ובסיסי מאוד ולא כדאי להפקיד אות בידיו של מורה לא מנוסה. כיוון שמדובר על הבסיס שעליו ייבנה המשך הלימוד כדאי להתייחס לשלב הזה ברצינות רבה ולא להתפשר על רמת הלימוד. על מנת למצוא את המורה המתאים ביותר כדאי לחפש המלצתו ברשת האינטרנט או לברר אצל אנשים שמבינים בתחום, חברים ובני משפחה.

ישנם דוברי אנגלית שמבצעים טעויות דקדוקיות רבות, דבר שהופך אותם לפחות אטרקטיביים בקרב פורומים שונים. דיבור והגייה נכונה תהפוך אתכם לשם דבר ולכוכב הערב ועובדה זו תקל עליכם להשיג את המטרות שלכם בקלות רבה יותר. אין זה משנה אם אתם באולם כנסים מפואר או בתחנת אוטובוס, שמירה על שפה תקינה היא תמיד יתרון.

מורה פרטית לאנגלית עסקית
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support