לימוד כתיבה באנגלית

לקביעת פגישת ייעוץ ללא עלות
השאירו פרטים ונחזור אליכם

כתיבת מכתב, פתק או הקלדה על מחשב, כל הדרכים מובילות אל אותה מסקנה – הכתיבה היא אחד החלקים החשובים ביותר במהלך של למידת שפה חדשה. אמנם כיום אנו לא נוטים לכתוב הרבה בכתב יד ורוב הכתיבה נעשית על ידי המחשב, אך אין זה אומר שהפסקנו לכתוב. לימוד כתיבה באנגלית יאפשרו לנו בנוסף לדיבור והקריאה לנסח בעצמינו מכתבים, מאמרים ואפילו לכתוב מחקרים שיתפרסמו ברחבי העולם. יש לזכור שאנשים אחרים יקראו את מה שתכתבו ועל כן כדאי מאוד שהכול יתנהל כשורה, ללא שגיאות כתיב, טעויות ניסוחיות ופיסוק שגוי. רונית ארזי היא מורה לאנגלית בעלת ידע רב בתחום והיא תסייע לכם לפתח את רמת הכתיבה שלכם.

לימוד כתיבה באנגלית  – מה היתרונות?

כתיבה בכל שפה היא יתרון בפני עצמו. ישנם אנשים רבים אשר יקראו וידברו אנגלית ברמה גבוהה, אך כאשר הם ייאלצו לכתוב משפט שלם הם ייתקלו בקשיים. על כן מומלץ מאוד לפתח את התחום הזה ולהשקיע בו משאבים. כתיבה היא גם דרך מצוינת לשמירה על שאר האלמנטים. לימוד כתיבה באנגלית מסייע לנו לזכור מילים וכך ניתן לשמר את ההישגים שלכם לאורך זמן.

הרצאות בשפה האנגלית מבוססות כמעט תמיד על חומר כתוב. אם גם אתם מבקשים לערוך הרצאות באנגלית ייתכן שתאלצו לבצע תמצות ועריכה של חומר כתוב רב. היכולת לכתוב במהירות תסייע לכם גם בדברים פרקטיים יותר כמו מול הרשויות, בחיי היומיום ועוד.

כל מילה בסלע

ישנן מילים רבות באנגלית שהכתיבה שלהן כלל לא מזכירה את ההגייה שלהן. כתיבת מילים שונות ייחרטו לכם בזיכרון וישלפו בדיוק ברגע הנכון. כדאי להשקיע בכתיבה גם ללא כל קשר למשימה זו או אחרת וניתן לעשות זאת גם על ידי כתיבה של הגיגים, שירים וסיפורים.

גם לכתיבה יש רמות שונות אך ישנה דרגה בסיסית שכל מי שמתיימר לדבר את השפה חייב לעמוד בה. בקצה השני נמצאת כתיבה שייקספירית שלא נמצאת בשימוש בחיי היומיום אך ניתן ללמוד ממנה וליהנות ממנה מאוד.

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support